جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تیام بازیکن خوبی است و به مرور با جو باشگاه آشنا می شود. 

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری  ایسنا، در خصوص شرایط این تیم قبل از دیدار با الهلال صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفتگو را می خوانید:

* شفر در بازی با الریان انقلاب کرد

نمایشی که مقابل الریان انجام دادیم، واقعا شبیه استقلال این چند وقت نبود و بازیکنان استقلال فوق العاده خوب کار کردند. بازیکنان استقلال در سطح بین‌المللی بازی کردند و البته ابایی ندارم از این که بگویم یکی دو اشتباه فردی هم داشتیم ولی در مجموع استقلال خیلی خوب شده است. به خود بازیکنان هم گفتم که شفر در استقلال یک انقلاب ایجاد کرده است. آیا این علی قربانی که مقابل الریان بازی کرد، همان علی قربانی دو ماه پیش بود؟ او مدام در حال جنگندگی بود و بسیار خوب کار کرد. من قول می‌دهم که استقلال مقابل الهلال هم مردانه می‌جنگد و بازی خوبی را به نمایش می‌گذارد. درست است که الهلال خرج‌های میلیاردی کرده ولی ما هم تیم خوبی هستیم و بازی خوبی ارائه می‌دهیم.

* به بازی با الهلال خوشبین هستم

من به مصاف با الهلال خیلی خوشبین هستم. مامه تیام به تمرینات گروهی اضافه شده و مطمئنم که به زودی راه می‌افتد. او بازیکن خوبی است و نیاز به زمان دارد. من خودم وقتی که از برق به استقلال آمدم، بازیکن خوبی بودم ولی شش هفته اول که در استقلال بودم اصلا نمی‌توانستم بازی کنم. بازیکنی که به استقلال می‌آید نیاز به زمان دارد.

* در داربی هم نمایش خوبی خواهیم داشت

با هر شرایطی که شده ما در استقلال تلاش می‌کنیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم و پرداختی به بازیکنان را در اوایل سال پیش رو به ۸۰ درصد برسانیم. از آن طرف ما تلاش می‌کنیم که قهرمان جام حذفی شویم. این استقلال متحول شده و من به شما می‌گویم که در داربی هم نمایش فوق العاده‌ای خواهیم داشت. در بازی با الریان یکی از مسئولان فوتبالی قطر کنارم نشسته بود و به او گفتم در تهران چهار گل به شما می‌زنیم چون با هوادارانمان، قدرت ما بیشتر می‌شود. اگر وضعیت تیم خوب شده، ناشی از همدلی صورت گرفته در باشگاه است و مجموعه باشگاه استقلال خوب شده است.

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
سهراب
0 #1 سهراب 1396-11-29 20:42
فقط توروخدا از فرشید باقری استفاده نکنید بزارین فرشید اسماعیلی بازی کنه تیم رو به جلو باشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار