1490617 573090922768011 469863484 o

به گزارش استقلال نیوز تیم استقلال تهران سوم فروردین به سمت سوئد سفر خواهد کرد تا در تاریخ 5 فروردین بازی دوستانه ای با هاماربی سوئد برگزار کند.

از مدت ها قبل بحث حضور کاروان استقلال در سوئد در عید نوروز 95 مطرح شده بود اما تا همین روز گذشته باشگاه استقلال برای دریافت ویزا با کمبود نقدینگی روبرو بود. کاروان استقلال برای این سفر 50 نفر است.

البته این سفر با هزینه دعوت کننده یعنی باشگاه هاماربی سوئد انجام می شود اما باشگاه استقلال برای دریافت ویزا و پول توجیبی بازیکنان با مشکل مالی روبرو بود که این مسئله روز گذشته حل شد.

به گفته سبک دست عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پول برای اخذ ویزا مهیا شده و بازیکنان از امروز و فردا باید در سفارت سوئد حاضر شوند تا برای گرفتن ویزای خود امور اداری را طی کنند.

تیم استقلال سوم فروردین 95 راهی سوئد می شود و روز پنجم فروردین مقابل هاماربی به میدان می رود.

تاکنون 50 هزار درخواست از سوی ایرانیان مقیم سوئد برای تماشای این بازی صورت گرفته اما هنوز بلیت فروشی برای این بازی دوستانه انجام نشده است.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه استقلال در حالی برای گرفتن ویزا اقدام کردند که تعدادی از بازیکنان این تیم نظیر رحمتی، برهانی، عمران زاده و ... به علت بدهی مالیاتی ممنوع الخروج هستند.

1523190 573091156101321 2008913200 o

 

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار