aee95da1 d37b 4a89 a96c 7431e601e5c7

بازیکن کروات استقلال معتقد است استقلال بهترین هواداران فوتبال را دارد پوریچ عنوان کرد از نیمکت نشینی ناراحت نیستم

به گزارش استقلال نیوز پروپیچ در گفتگو با کاپ عنوان کرد:

*مصاحبه را از آخرین وضعیت خودت آغاز می کنیم. شرایط چطور است؟

 خوشبختانه هم وضعیت خودم و هم شرایط استقلال خوب است. تمرینات خوبی را پشت سر می گذارم و همگی از صدرنشینی استقلال و خوشحالی هواداران، خوشحالیم.

*خیلی زود دوباره به صدر جدول برگشتید. بازی با گسترش چطور بود؟

از ابتدای فصل هم مهم ترین هدف ما این بود که بتوانیم در بالای جدول حضور داشته باشیم. در ادامه با کیفیت بالایی که بازیکنان و کادر فنی داشتند توانستیم هفته های زیادی را در صدر جدول داشته باشیم و حالا هم بعد از یک هفته وقفه با پیروزی برابر تیم خوب گسترش فولاد به صدر جدول بازگشتیم و امیدوارم تا انتهای فصل در اینجای جدول حضور داشته باشیم.

*در بازی با گسترش هواداران استقلال استقبال فوق العاده ای داشتند. حس و حالت از دیدن آن همه جمعیت را برای ما بگو.

من در بازی دربی هم چنین جمعیتی را دیده بودم. اما تصور اینکه در بازی با گسترش این جمعیت به آزادی بیاید برایم دور از انتظار و جالب بود. از حضور در استقلال در فوتبال ایران خیلی خوشحالم و همین طور احساس خوبی دارم که هواداران استقلال دوباره به ورزشگاه آمده اند و تیم خود را حمایت می کنند.

*فرهاد مجیدی هم در بازی با گسترش به استادیوم آمد. او را می شناسی؟

راجع به فرهاد مجیدی تاکنون خیلی شنیده ام. می دانم که او اسطوره باشگاه است و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است و هواداران هم او را بسیار دوست دارند. در همین حد با او آشنا هستم اما حضورش باعث شد تیم و هواداران روحیه مضاعف بگیرند.

*خبر داری پرسپولیسی ها قبل از بازی با گسترش ادعا داشتند استقلالی ها با فتوشاپ می خواهند هواداران شان را مثل ما زیاد کنند. نظری درباره این کری دربین هواداران سرخابی نداری؟

همین کری هاست که فوتبال را جذاب می کند و اگر وجود نداشته باشد از زیبایی های فوتبال خواهد کاست. تماشاگران استقلال فوق العاده هستند و نیازی به فتوشاپ و چیزهایی از این دست ندارند.

*از پرسپولیس صحبت کردیم. مهاجم خارجی پرسپولیس، جری بن سون مانند تو فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نمی کند اما برخلاف تو نسبت به نیمکت نشینی اش کمی اعتراض می کند. در این باره هم کمی صحبت کن.

من نمی توانم راجع به بن سون صحبت کنم چون در شرایط او قرار ندارم اما درباره خودم باید بگویم از ابتدای فصل به گواه بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خودم را به کار بستم تا مثمرثمر باشم. وقتی تیم خوب نتیجه می گیرد نیازی به تغییرات زیاد نیست اما مطمئن باشید اگر فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کنم می توانم بیشتر از اینها به کار استقلال بیایم و هواداران تیم محبوبم را خوشحال کنم اما اگر به من بازی نرسد دلیلی نمی بینم که بخواهم تیم را به هم بریزم.

*از آمار خودت تاکنون در استقلال راضی بوده ای؟

من تاکنون حدود 300 دقیقه در بازی های رسمی برای استقلال بازی کردم. دو گل در لیگ و دو گل در جام حذفی به ثمر رساندم و باز هم می گویم اگر کادر فنی صلاح بداند و بیشتر بازی کنم می توانم گل های بیشتری وارد دروازه حریفان کنم.

*عملکرد تو در بازی های دوستانه به مراتب بهتر از بازی های رسمی بوده و توانسته ای گل های بیشتر به ثمر برسانی. دلیل این امر چیست؟

شاید علت اینکه در بازی های لیگ نتوانستم به اندازه بازی های دوستانه گلزنی کنم همین کم بازی کردنم باشد اما من تابع تصمیم کادر فنی هستم و هرچه آنها بگویند قبول خواهم کرد. برای من بازی دوستانه و رسمی تفاوتی ندارد و در بازی های درون تیمی هم با انگیزه تمام به میدان می روم.

*قرارداد تو با استقلال دوساله است. برای ماندن یا رفتنت در فصل بعد تصمیم گرفته ای؟

بله. همان طور که گفتید قرارداد من با استقلال دوساله است. باید ببینیم فصل بعد چه اتفاقاتی می افتد. فعلا تمام تمرکزم بر روی چند بازی باقیمانده این فصل است. اما تصور می کنم در حالت عادی باید در استقلال بمانم.

*به زودی قرار است یکی، دو بازیکن خارجی دیگر به استقلال اضافه شوند و در این صورت تو کمی بیشتر از تنهایی در می آیی. این طور نیست؟

درست است که حضور بازیکن خارجی مرا از تنهایی می تواند در بیاورد. اما هم اکنون دوست خوب ارمنستانی به نام مگویان در تیم ما هست که رابطه خوبی با او دارم. امیدوارم هر بازیکنی که قرار است به استقلال بیاید بتواند مثمرثمر باشد.

*همان طور که گفتم و خودت هم اعتقاد داشتی در این فصل کم به میدان رفتی ولی بین هواداران استقلال از مقبولیت بالایی برخورداری. تاکنون متوجه این موضوع شده ای؟

بله. مگر می شود لطف مردم را متوجه نشد اما هواداران استقلال بدانند رابطه بین ما دوطرفه است و من هم آنها را عاشقانه دوست دارم. دوست دارم بیشتر بازی کنم تا دلشان را شاد کنم.

*به عنوان سوال پایانی تفاوت لیگ ایران و لیگ آلبانی در چیست و فکر میکنی سطح کدام یک بالاتر است؟

سبک فوتبال ایران و آلبانی کاملا با یکدیگر متفاوت است. شما بازیکنانی دارید که به مراتب تکنیکی تر هستند و آنها اصولا تاکتیم پذیری بیشتری دارند و نمی توان گفت سطح لیگ ایران بالاتر است یا آلبانی اما من خوشحالم که در لیگ ایران بازی می کنم.

*حرف آخر.

از شما تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشتید که بتوانم با هواداران استقلال صحبت کنم. انشاالله در پایان فصل جام قهرمانی را در لیگ و جام حذفی به ارمغان بیاوریم و هواداران مان را خوشحال کنیم.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار