شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیروزی بر تیم پر قدرت الهلال آن هم با توجه به شرایطی که برای میزبانی از تیم های عربستانی پیش آمده، کار بسیار بزرگی بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال در گفت وگو خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم استقلال مقابل الهلال عربستان و دربی هفته آینده تهران صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* با پیروزی بر الهلال، شانس صعود استقلال بالا رفت

الهلال مانند همیشه تیم پُرقدرت و خوبی است، اما با این مشکلی که برای میزبانی تیم‌های ایرانی پیش آمده، نتیجه گرفتن استقلال مقابل این تیم کار بزرگی بود. با این برد شانس صعود استقلال به مرحله بعد زیاد شد. بازی به طور کلی متعادل بود و اگر الهلال هم پیروز زمین می‌شد،‌ کسی تعجب نمی‌کرد. در هر صورت برای صعود از این گروه سه امتیاز دیدار مقابل الهلال خیلی مهم بود. 

* هر تیمی می تواند برنده دربی باشد

نتیجه دربی به رتبه تیم‌ها در جدول بستگی ندارد و شرایط خاص خودش را دارد. به نظرم هر تیمی از موقعیت‌های خود در این مسابقه بهتر استفاده کند، می‌تواند موفق باشد. استقلال شرایط بسیار بهتری نسبت به دربی دور رفت دارد. به نظرم بازی پُر گلی را در این دربی شاهد خواهیم بود، چون نتیجه این دیدار در قهرمانی تیم‌ها تأثیری ندارد و پرسپولیس قهرمانی خود را مسجل کرده است.

* امیدوارم با پیروزی در دربی هواداران خوشحال شوند

امیدوارم استقلال بتواند برای خوشحال کردن هواداران خود در دربی پیروز شود. من با هواداران در ارتباط هستم و می‌دانم با توجه به اینکه تیم چند سال است جامی نگرفته، آنها خیلی اذیت شده‌اند. امیدوارم حداقل با بُرد در دربی این طرفداران خوشحال شوند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار