ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل فولاد خوزستان از هفته بیستم و چهارم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل فولاد خوزستان از بازی های هفته بیستم و چهارم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، لئاندرو پادوانی، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، مامه بابا تیام

ترکیب استقلال مقابل فولاد

به گزارش استقلال نیوز، در استانه دربی پایتخت وینفرید شفر با تغییرات زیادی در خط دفاع و حمله به مصاف قرمزهای اهواز خواهد رفت.

* سید حسین حسینی بعد از اینکه رحمتی مقابل الهلال به میدان رفت و کلین شیت هم کرد، دوباره به چارچوب دروازه استقلال برگشت. البته رحمتی به دلیل مصدومیت آبی پوشان را در اهواز همراهی نمی کند.

** آرمین سهرابیان برای دومین بار در این فصل در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفت. مصدومیت زکی پور و نورافکن شفر را به این وا داشت که از سهرابیان در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند. عملکرد نه چندان خوب حیدری در سمت چپ خط دفاعی در دیدار مقابل الهلال سرمربی آلمانی را مجبور کرد تا دوباره به سهرابیان اعتماد کند. اما در قلب دفاع لئاندرو پادوانی هم بعد از مدت ها به ترکیب اصلی استقلال برگشت. با توجه به مصدومیت منتظری، شفر ریسک بازی دادن به سید مجید حسینی 2 کارته را نپذیرفت تا او را در دربی به همراه داشته باشد. روزبه چشمی و وریا غفوری دیگر مدافعان استقلال در این دیدار هستند. تنها مشکل امروز خط دفاعی از کند بودن دو مدافع بلند قامت میانی استقلال است که با توجه به بارش باران در شهر اهواز و وضعیت زمین مسابقه، به نظر می رسد نباید نگرانی زیادی از این بابت وجود داشته باشد.

*** در خط میانی شفر باز هم به فرشید باقری میدان داد. باقری هر وقت در خط میانی استقلال به کار گرفته شد، خط دفاعی استحکام بیشتری به خود دیده و از نظر گل خورده آمار بهتری داشته است. امید ابراهیمی، سرور جپاروف و داریوش شجاعیان دیگر هافبک های استقلال هستند که هر کدام به تنهایی نقش تعیین کننده ای در جریان بازی و برتری آبی پوشان دارند.

**** در خط حمله، محسن کریمی بعد از برطرف شدن مصدومیتش دوباره در ترکیب اصلی قرار گرفت تا امروز برای اولین بار شاهد زوج مامه بابا تیام و محسن کریمی در خط حمله استقلال باشیم. تیام برای اولین بار در لیگ جز 11 بازیکن اصلی استقلال قرار گرفته و هواداران امید زیادی به درخشش او دارند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان در هوایی بارانی و از ساعت ۱۶:۰۰ امروز در ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار خواهد شد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار