دیدار استقلال و فولاد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران با برتری پر گل آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در هوایی بارانی و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل هم قرار گرفتند که نیمه اول با نتیجه پر گل 3 بر یک به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید. 

برای استقلال مامه بابا تیام(دقیقه 3)، روزبه چشمی(دقیقه 7) و داریوش شجاعیان(دقیقه 17) گلزنی کردند و تک گل فولاد را رحیم زهیوی(دقیقه 13) به ثمر رساند.

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادبیان، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبدالله کرمی، رحیم زهیوی، ایمان مبعلی، علی اصغر عاشوری، صابر حردانی، سینا مریدی، حسن بیت سعید

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، لئوناردو پادووانی(خسرو حیدری 1+45)، ووریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرورجباروف، مامه بابه تیام، محسن کریمی

دقیقه 3: پاس در عمق جپاروف برای تیام و ضربه تمام کننده او از لای پای دروازبان فولاد تبدیل به گل اول بازی و اولین گل لیگ برتری مهاجم جدید آبی پوشان شد.

دقیقه 7: ارسال خوب ماما بابه تیام از جناح چپ فولاد روی سر چشمی نشست تا این بازیکن گل دوم استقلال را در اهواز به ثمر برساند.

دقیقه 14: ارسال خوب پیمان شیرزادی از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر دیدنی رحیم زهیوی از بین مدافعان استقلال، تبدیل به گل اول فولاد شد.

دقیقه 16: ارسال خوب پیمان شیرزادی از جناح راست استقلال توسط حسینی مشت شد اما ضربه سنگین علی اصغر آشوری از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17: پاس بلند امید ابراهیمی پشت سر مدافعان فولاد به فرشید باقری رسید که ضربه او را دروازبان فولادفولاد دفع کرد اما در برگشت شجاعیان با یک ضربه دقیق پای چپ گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 27: ضربه محکم زهیوی از پشت محوطه جریمه استقلال توسط حسینی دفع شد و در برگشت باز هم حردانی دروازه را هدف گرفت که حسینی توپ را برگشت داد اما در این صحنه برخورد زهیوی با حسینی باعث آسیب دیدگی گلر استقلال شد.

دقیقه 30: ضربه محکم و پای چپ شجاعیان از بالای دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 32: پاس خوب محسن کریمی در عمق برای تیام وی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه فولاد عبور کرد.

مصدومیت پادوانی

مصدومیت پادوانی

دقیقه 42: برخورد سر سهرابیان و پادووانی با هم باعث آسیب دیدگی مدافع برزیلی استقلال شد که پادوانی را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

دقیقه 1+45:  خسرو حیدری جایگزین پادوانی مصدوم شد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار