دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دیدار تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان با برتری پر گل آبی ها به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز 5 اسفند در هوایی بارانی و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه پر گل 4 بر یک به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید. همانطور که پیش بینی می شد اخطار بی مورد داور مسابقه به سید حسین حسینی که او را از دربی محروم و کام استقلالی ها را تلخ کرد.

در این دیدار برای استقلال مامه بابا تیام(دقایق 3 و 3+90)، روزبه چشمی(دقیقه 7) و داریوش شجاعیان(دقیقه 17) گلزنی کردند و تک گل فولاد را رحیم زهیوی(دقیقه 13) به ثمر رساند.

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی(آرش افشین 60)، ایوب والی، عبدالله کرمی، مهدی رحیم‌زهیوی، ایمان مبعلی(مجتبی حقدوست 66)، علی‌اصغر عاشوری(امیر زلیکانی 75)، صابر حردانی، سینا مریدی و حسن بیت‌سعید

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، لئاندرو پادوانی(خسرو حیدری 1+45)، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف(جابر انصاری 77)، محسن کریمی(علی قربانی 58)، مامه بابا تیام

نیمه اول

دقیقه 3: پاس در عمق جپاروف برای تیام و ضربه تمام کننده او از لای پای دروازبان فولاد تبدیل به گل اول بازی و اولین گل لیگ برتری مهاجم جدید آبی پوشان شد.

دقیقه 7: ارسال خوب ماما بابه تیام از جناح چپ فولاد روی سر چشمی نشست تا این بازیکن گل دوم استقلال را در اهواز به ثمر برساند.

دقیقه 14: ارسال خوب پیمان شیرزادی از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر دیدنی رحیم زهیوی از بین مدافعان استقلال، تبدیل به گل اول فولاد شد.

دقیقه 16: ارسال خوب پیمان شیرزادی از جناح راست استقلال توسط حسینی مشت شد اما ضربه سنگین علی اصغر آشوری از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17: پاس بلند امید ابراهیمی پشت سر مدافعان فولاد به فرشید باقری رسید که ضربه او را دروازبان فولادفولاد دفع کرد اما در برگشت شجاعیان با یک ضربه دقیق پای چپ گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 27: ضربه محکم زهیوی از پشت محوطه جریمه استقلال توسط حسینی دفع شد و در برگشت باز هم حردانی دروازه را هدف گرفت که حسینی توپ را برگشت داد اما در این صحنه برخورد زهیوی با حسینی باعث آسیب دیدگی گلر استقلال شد.

دقیقه 30: ضربه محکم و پای چپ شجاعیان از بالای دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 32: پاس خوب محسن کریمی در عمق برای تیام وی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه فولاد عبور کرد.

دقیقه 42: برخورد سر سهرابیان و پادووانی با هم باعث آسیب دیدگی مدافع برزیلی استقلال شد که پادوانی را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

دقیقه 1+45:  خسرو حیدری جایگزین پادوانی مصدوم شد.

 

نیمه دوم

دقیقه 53: در شلوغی محوطه جریمه استقلال، ضربه سر عبدالله کرمی را حسینی از روی خط بیرون کشید.

دقیقه 57: نفوذ وریا غفوری و پاسی که به تیام رسید، اما توپ به پشت این بازیکن برخورد کرد.

دقیقه 62: شوت از رده دور بازیکن فولاد را باز هم حسینی دور کرد.

دقیقه 82: سیدحسین حسینی در عین ناباوری به دلیل تلف کردن وقت از داور کارت زرد گرفت تا دربی 86 را از دست بدهد. او بعد از دریافت کارت بسیار عصبانی بود و اعتراض فراوانی به فرشید باقری و سپس داور مسابقه کرد.

دقیقه 86: یک و دوی داریوش شجاعیان و جابر انصاری در نهایت با ضربه بی دقت انصاری همراه بود و از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 3+90: پاس جابر در عرض انصاری داخل محوطه شش قدم به تیام رسید و این بازیکن دروازه خالی فولاد را برای بار چهارم گشود و خودش را در این دیدار دو گله کرد.

دقیقه 5+90: سوت پایان دیدار با برتری 4 بر یک آبی پوشان.

به گزارش استقلال نیوز، استقلال با برتری در این دیدار 38 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

بردن فولاد در اهواز آن هم با این نتیجه کار بسیار بزرگی بود که آبی پوشان مجددا" بعد از 6 سال موفق به تکرار آن شدند. آخرین باری که فولاد در اهواز 4 گل خورده بود مقابل همین استقلال در شهریور ماه سال 1390 بود. وینفرید شفر امروز در خط دفاع تقریبا" دست خالی بود و با مصدومیت پادوانی در دقایق پایانی نیمه اول عملا" سرمربی تیم دو هافبک دفاعی خود(چشمی و باقری) را در قلب دفاع به کار گرفته بود.

درخشش مامه بابا تیام و زدن 2 گل توسط او، نویدبخش مهاجمی ایده آل برای استقلالی ها در نوک خط حمله است.

و نکته آخر اینکه بیژن حیدری داور این مسابقه که استقلالی ها به خاطر قضاوت ضعیف و مشکوکش در دربی پایتخت از او خاطره خوشی ندارند و همواره به او بد گمان هستند، در این دیدار باز هم ثابت کرد که هواداران استقلال بی جهت به او گمان بد ندارند. کارت زردی که او به حسینی داد کاملا" بی دلیل و مغرضانه بود. بیژن حیدری می دانست که حسینی دو کارته است و با دادن این کارت زرد، دربی را از دروازبان جوان استقلال گرفت. امیدواریم مصدومیت رحمتی برطرف شود و با قدرت به دربی برسد.

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار استقلال و فولاد

 

عکس از رضا سعیدی پور

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
حاج رضا نعمتی
+1 #1 حاج رضا نعمتی 1396-12-05 19:06
به افتخار این خرید بزرگ کلاه از سر برداشته و کمر را برای این مربی با دانش خم می کنم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار