سید حسین حسینی

بازیکنان استقلال پس از دیدار با فولاد به تصمیم عجیب بیژن حیدری داور بازی اعتراض کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی دروازبان جوان استقلال، در دیدار مقابل فولاد خوزستان کارت زرد بی موردی از بیژن حیدری دریافت کرد تا 3 کارته شده و دربی را از دست بدهد. بازیکنان استقلال به کارت زردی که داور مسابقه به حسینی نشان داد نعترض بودند و تنی چند از آنان در این رابطه صحبت هایی کردند که در ادامه می خوانید:

* روزبه چشمی هافبک ملی پوش استقلال  پس از پیروزی چهار بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت:

بازی خیلی خوبی بود. ما یک بازی تهاجمی را ارائه دادیم تا با یک روحیه خوب به استقبال دربی برویم. تصمیم داور خیلی عجولانه بود. او می‌توانست این کارت را ندهد، چون لزومی نداشت که حسینی وقت تلف کند. فرشید باقری می‌خواست ضربه را بزند، نه حسینی.

برای پرسپولیس کری نمی‌خوانم. پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و نتایج خوبی هم گرفته است.

** حسین حسینی بعد از پایان دیدار فولاد و استقلال در خصوص کارت زردی که داور به او داد و وی از حضور در دربی محروم شد گفت:

واقعا نمی‌دانم چه بگویم، وقتی می دانم 2 کارته هستم چه دلیلی دارد که وقت تلف کنم؟ نسبت به کارتی که به من داده شد اعتراض دارم و داور نباید به من کارت می‌داد.اصلا من پشت توپ نبودم و باقری پشت توپ بود و نباید به من کارت می‌داد. من نسبت به این کارت زرد معترض هستم و معتقدم باید این کارت برگردانده شود.

*** فرشید باقری بعد از برتری استقلال مقابل فولاد در خصوص اتفاقی که منجر به دریافت کارت زرد برای حسینی و محرومیت وی شد اظهار داشت:

من و سید هم اتاقی هستیم و از کارتی که امروز دریافت کرد بسیار ناراحت شدم. من و حسینی قصد وقت تلف کردن نداشتیم و فکر کنم چند ثانیه بیشتر طول نکشید که داور سوت زد. همه ما از کارتی که سید دریافت کرد بسیار ناراحت شدیم و امیدوارم که کارت زرد ین بازیکن برگردد.فکر کنم کمتر از ۸ ثانیه طول کشید که توپ زده شد اما داور جوری دیگر برداشت کرد.

به گزارش استقلال نیوز، سید پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در فضای مجازی از پیگیری جدی باشگاه استقلال برای پاک کردن این کارت زرد بی مورد و اشتباه خبر داد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
علیرضا بختیاری
-2 #1 علیرضا بختیاری 1396-12-05 21:54
پولهای اقای هدایتی فوتبال رو کثیف کرده.بیژن حیدری هم بارها و بارها ضد استقلال بودنش رو ثابت کرده.خدا میدونه اصلا برای من عجیب نیست این اتفاقات.فقط پولهای هدایتی توی اسیا کارایی نداره.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار