آرش برهانی

مهاجم پیشین استقلال گفت: حساسیت‌های دربی را نمی‌شود پنهان کرد و این یک شعار است که خیلی‌ها می‌گویند این دیدار هم مثل سایر مسابقات است.

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مهاجم پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه نشست دربی 86 درباره حساسیت‌های این بازی و تجربیاتش از این مسابقه هیجان انگیز صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* هیجان باعث ایجاد تنش روی سکوها می شود

فوتبال به طور کلی هیجان است و نوسانات آن هم باعث می‌شود هیجان روی سکوها ایجاد شود. این هیجانات هم گاهی اوقات باعث می‌شود دچار حاشیه شویم. تاکنون با بازیکنان خیلی صحبت شده است که در زمین چطور خود را کنترل کنند، اما در مورد کنترل هواداران روی سکوها من به خاطر ندارم صحبتی شده باشد. این مراسم‌ها بسیار خوب است و باعث می‌شود روی سکوها کمتر شاهد حاشیه و تشنج باشیم. 

* سابقه حضور در دربی..
من در 16 یا 17 دربی حضور داشته‌ام.
* تشنج سکوها در دربی به داخل زمین انتقال داده می شود!
حساسیت‌های این بازی را نمی‌شود پنهان کرد. خیلی‌ها می‌گویند این دیدار هم مثل سایر مسابقات است، اما این شعار است. همه می‌دانند دربی بازی ویژه‌ای است و خود بازیکنان هم تمرکز زیادی روی این مسابقه دارند. وقتی ما به زمین می‌رویم همه سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، اما گوشه ذهن‌مان هم باید تلاش کنیم روی رفتارمان کنترل داشته باشیم. روی سکوها هم باید رفتارها کنترل شود، چون تشنج سکوها به داخل زمین هم انتقال داده می‌شود. 
* جای خالی پدر..
به نظرم جای منصور پورحیدری در این دربی بسیار خالی است.
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار