وریا غفوری

مدافع راست ملی پوش استقلال گفت: شرایط خوبی داریم  و از نظر انگیزشی آماده دیدار دربی هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری بازیکن ملی پوش تیم استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص شرایط تیم قبل از دربی86  صحبت‌هایی را مطرح کرد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* شرایط استقلال؟

شرایط کلی تیم ما خوب است و این موضوع در بازی های ما کاملا مشهود است. در فرم خوبی قرار داریم و از نظر انگیزشی نیز شرایط بسیار خوبی داریم و برای دیدارهای پیش رو کاملا آماده هستیم.

* شرایط خوب خودت طی هفته های گذشته؟ 

فکر می کنم در شرایط خوبی به سر می برم و وضعیت خوبی دارم. خدا را شکر می کنم که به فرمی رسیدم که هواداران از آن راضی هستند. جلب رضایت هواداران برای من بسیار مهم بود و البته این موضوعی است که برای همه بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و همه تلاش می کنیم تا هواداران راضی باشند. در فصل گذشته آن انتظاری که از خودم داشتم با آن چیزی که برای من اتفاق افتاد تفاوت داشت و به همین دلیل در استقلال ماندم تا کیفیت خودم را نشان دهم و امیدوارم هواداران از شرایط امسال من راضی باشند. حضور آقای شفر نیز به تیم ما و شخص من کمک زیادی کرد تا بتوانم به شرایط آرمانی برسم و امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشد. الان تیم ما از نظر روحی، ‌تاکتیکی و اتحاد در فرم ‌مطلوبی به سر می‌برد.

* دیدار دربی و وضعیت آبی پوشان؟

من و همه بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا در این دیدار برنده باشیم. تیم ما نسبت به دور رفت شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم برنده زمین مسابقه را با برد ترک کنیم تا به هواداران عیدی بدهیم.

* وضعیت پادوانی؟

همه ما بعد از این اتفاق به او فکر می کنیم و امیدواریم پادوانی شرایط خوب خود را پیدا کند. پادو یک الگوی اخلاقی برای همه ما محسوب می شود و امیدوارم که خیلی زود به جمع ما بازگردد.

اخباررسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار