وینفرید شفر

سرمربی استقلال درحاشیه تمرین امروز گفت: رویای من این بود که فینال جام حذفی را مقابل پرسپولیس برگزار کنیم ولی این تیم از دور رقابت‌ها کنار رفت و این اتفاق رخ نداد.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* شرایط استقلال پیش از دربی؟

ما می‌توانیم دربی را ببریم و خیلی دربی‌ها را می‌توانیم ببریم. من بازی‌های اخیر پرسپولس مثل مصاف اخیرشان برابر استقلال خوزستان را دیده‌ام. ما آنالیز خوبی از استقلال خوزستان و پرسپولیس بدست آوردیم. فرصت‌های زیادی در محوطه جریمه و خارج از محوطه جریمه دو تیم داشتند. دربی برای مردم ایران و برای خیلی از مردم در خارج از ایران اهمیت بالایی دارد. من هم تا الان این اندازه از اصحاب رسانه را در تمرین استقلال ندیده بودم و این مسئله نشان می‌دهد که دربی چقدر اهمیت دارد. برای من این بازی یک مصاف عادی مثل مصاف با فولاد و سایپا است. ما بعد از این بازی دو بازی بسیار سخت و مهم داریم. دو بازی مقابل العین داریم و طبیعی است که بخواهیم بازی خوبی ارائه دهیم و همه ما این مسئله را می‌خواهیم. مقدار غافلگیر هستم بابت کارت زردی که حسینی مقابل فولاد گرفت ولی چه کار می‌شود کرد؟ رویای من این بود که فینال جام حذفی را مقابل پرسپولیس داشته باشیم ولی این تیم از دور رقابت‌ها کنار رفت و این اتفاق رخ نداد. این می‌توانست یک بازی خاص و ویژه در آسیا باشد که استقلال و پرسپولیس یک دربی را در قالب فینال جام حذفی داشته باشیم. من بازی پرسپولیس و السد را دیدم. می‌توانم بگویم بهتر از سال قبل بازی کردند و پرسینگ مدرنی را اجرا کردند و خیلی چیزها را که سال گذشته خوب نبود را عوض کردند. گفته بودم که لیگ در ایران بهتر از گذشته شده است. امیدوارم در روز بازی هم ورزشگاه پر شود و هواداران ما خوشحال باشند. نمی‌خواهم بیشتر از این درباره داربی صحبت کنم. برای ما چیز مهم‌تر وضعیت پادوانی است. این برای ما یک تراژدی بود. اتفاق سختی برای خود من بود. می‌توانم بگویم که سلامت بازیکنان مهم‌تر از خود بازی فوتبال است. بهترین آرزوها را برای پادوانی دارم. امیدوارم زودتر برگردد. او پسر بسیار خوبی است. امیدوارم و می‌دانم باشگاه تلاش می‌کند تا او زودتر برگردد برای سلامتی‌اش و برای زندگیش. نمی‌دانم او کی می‌تواند بازی کند ولی وقتی برگردد و می‌تواند حتی برای ما یک مربی دوم باشد و به کادر ما اضافه شود.

* اظهارات برانکو مبنی بر سورپرایز برای استقلال مقابل اینفانتینو؟

شاید آقای برانکو گفته باشد سوپرایزی برای اینفانتینو دارد و بخواهد با او شام بیرون برود.(باخنده) شما خبرنگاران سوپرایز می‌خواهید؟ آقای برانکو سرمربی پرسپولیس است و من سرمربی استقلال هستم و این همه چیزی است که من می‌توانم به شما بگویم.

* بازی مقابل تیم‌های سعودی در زمین ثالث؟

بخاطر بازی با الهلال در عمان روزنامه نگاران آلمانی از من پرسیدند و من گفتند که این اصلا منصفانه نبود. اگر اینجا بازی می‌کردیم 80 هزار هوادار داشتیم ولی در عمان نهایتا 5 هزار نفر. زمانی که ما در قطر یا عمان بازی می‌کنیم، سفرای فوتبال ایران در آن کشورها هستیم و همه خوشحال می‌شوند که ما بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. زمانی که شما رسانه‌‌های عربی و اروپایی را ببینید، متوجه می‌شوید که چیزهای خوبی درباره فوتبال ایران می‌نویسند و این خیلی خوب است. استقلال سفیر بسیار خوبی برای فوتبال ایران بود.

* اظهارات مدیرعامل پرسپولیس درباره فاصله استقلال و پرسپولیس؟

من یک مقدار دیر آمدم.

* اگر زودتر می‌آمدید شرایط استقلال فرق می‌کرد؟

نظر شما چیست؟ وقتی من آمدم 15 جدول بودیم و الان با همان بازیکنان سوم هستیم. فقط تیام اضافه شده که یک بازی برای ما در لیگ انجام داده است. مگر خودتان این چیزها را نمی‌دانید؟ اگر نمی‌دانید، نمی‌دانم که شغل شما چیست!

* شانس قهرمانی پرسپولیس مقابل استقلال؟

اگر قهرمان شدند تبریک می‌گویم.

* هواداران حاضر در استادیوم؟

امیدوارم همه هواداران در ورزشگاه این بازی را دوست داشته باشند و بدون هیچ مشکلی به خانه بروند چون این مسئله از هرچیزی مهم تر است.

* هواداران استقلال؟

می‌خواهم به هوادارانمان بگویم که از حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. همه انرژی‌ای که از آنها می‌گیریم را می‌خواهیم به آنها برگردانیم. ما هواداران خوبی داریم که همیشه حامی ما هستند. هواداران و تیم یک گروه متحد هستند. نه فقط در ایران، من پیغام‌های خوبی از هواداران استقلال در کشورهای مختلف مثل آلمان گرفته‌ام و همه آنها خوشحالند. تماشاگران ما درجه یک هستند.

* پیش‌بینی از دربی؟

من جادوگر نیستم. شما چه نتیجه‌ای می‌خواهید؟ برد استقلال؟ ما هم همین را می‌خواهیم.

سایت رسمی باشگاه استقلال

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار