یدالله اکبری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حساسیت دربی آنقدر بالاست که چندروز قبل و بعد از دیدار همه راجع به این بازی صحبت می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، یدالله اکبری پیشکسوت باشگاه استقلال درگفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دربی هشتاد و ششم و شرایط استقلال صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه  متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدارهای قبل دربی همیشه با احتیاط و تساوی همراه بود

قبل از اینکه بخواهم راجع به دربی صحبت کنم باید بگویم دو تیم بازی های قبل خود را با پیروزی به پایان رسانده اند. سالها بود که این دو تیم دیدارهای قبل از دربی را با احتیاط انجام داده و به تساوی می رسیدند. اما استقلال توانست برابر فولاد خوزستان با ارائه یک بازی خوب و بی نقص چهار بر صفر حریف را شکست داده و با یک روحیه خوب آماده دربی باشد.

* تنها ناراحتی بازیکنان غیبت حسینی و مصدومیت پادوانی است

استقلال در تمام خطوط عملکرد قابل قبولی داشت. خط دفاع بدون اشتباه بود. خط هافبک بی نقص بود و خط حمله آبی پوشان توانست زحمات هافبک ها را به گل تبدیل کند. شاید تنها ناراحتی بازیکنان استقلال غیبت حسین حسینی و مصدومیت شدید پادوانی بود که خوشبختانه شرایط جسمی اش بهتر شده است.

* دربی ویترین لیگ است

دو دیدار رفت و برگشت سرخابی ها ویترین لیگ است. همه چه علاقمندان و چه غیر فوتبالی ها انتظار این بازی را می کشند و بی صبرانه منتظرند ببینند چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد. حساسیت دربی آنقدر بالاست که چندروز قبل و بعد از دیدار همه راجع به این بازی صحبت می کنند.

* استقلال فکر قهرمانی را از سر بیرون کرده است

پرسپولیس تقریبا قهرمانی اش مسجل شده و از این بابت مشکلی ندارد اما نمی خواهد دربی را واگذار کند زیرا می داند برد در مقابل استقلال برای هواداران از قهرمانی مهم تر است. این می تواند یک استرس برای پرسپولیس باشد ولی استقلال کاملاً فکر قهرمانی را از سر بیرون کرده و می تواند با آرامش بیشتری بازی کند.

* تیام فهم فوتبالی بالایی دارد

وقتی این بازیکن در یک دیدار دو گل به حریف می زند، نشان از هوشیاری و شناخت چارچوب دروازه را می دهد. اگرچه این بازیکن هنوز با سایر بازیکنان به طور کامل هماهنگ نشده و از لحاظ بدنی کمی با دیگر بازیکنان تفاوت دارد اما نشان داد که دروازه را به خوبی می شناسد و فهم فوتبالی بالایی دارد. اگر تیام شرایط بازی را درک کند و بداند این دیدار چقدر برای هواداران حساس است، می تواند نقش تأثیرگذاری در بازی داشته باشد.

* آرامش در دربی کلید موفقیت است

روز پنجشنبه تیمی موفق خواهد بود که بدون استرس و با یک شرایط روحی خوب وارد زمین شود زیرا تجربه ثابت کرده بعضی اوقات یک تیم به مراتب بهتر از حریفش است اما آرامش تیم مقابل توانسته بر مسائل فنی برتری داشته باشد و در واقع این آرامش کلید موفقیت است.

* پیش بینی بازی کار مشکلی است

پیش بینی این بازی کار مشکلی است اما معتقدم با شرایطی که استقلال از نظر روحی، روانی و فنی دارد، می تواند به پیروزی در این دیدار برسد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
asghar
0 #1 asghar 1396-12-10 03:15
به امید پیروزی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار