حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: آنچه را می‌خواستیم به پرسپولیس تحمیل کردیم و در نهایت هم نتیجه برتری صددرصدمان را در دقایق آخر نیمه اول گرفتیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 86 صحبت‌هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 86؟

فکر می‌کنم یکی از بازی‌های بسیار خوب استقلال را شاهد بودیم، چون آنچه را می‌خواستیم به پرسپولیس تحمیل کردیم و در نهایت هم نتیجه برتری صددرصدمان را در دقایق آخر نیمه اول گرفتیم. در نیمه دوم هم آنچه را می‌خواستیم به پرسپولیس تحمیل کردیم، چون آنها باید می‌آمدند که جبران کنند. همین اتفاق هم رخ داد، آنها آمدند، خسته شدند، دویدند و از دقیقه 70 به بعد، پرسپولیس آن پرسپولیس قبل نبود. این چیزی بود که کادر فنی ما ما طراحی کرده بود و من به آقای شفر تبریک می‌گویم. الان حسرت هفته‌های اول را می‌خورم، حسرت آن هفته‌هایی که حرص می‌خوردم، اما حرفم به جایی نمی‌رسید. الان با آمدن شفر، تفاوت مربی‌ها را می‌بینیم. شفر مربی‌ای است که تمام هم و غم‌اش شده رسیدگی به استقلال. از دقیقه 70 به بعد، پرسپولیس خسته شده بود و ما حداقل دو سه گل دیگر هم می‌توانستیم به آنها بزنیم، اما همین برد هم شیرین بود. به همه تبریک می‌گویم و این برد را به لئاندرو پادوانی، بازیکن خوب استقلال تقدیم می‌کنم و امیدوارم هرچه سریع‌تر بهبود یابد.

* پیش‌بینی کرده بودید استقلال حتماً دربی 86 را می‌برد و همین اتفاق هم افتاد؟

بله، من گفته بودم پرسپولیس را می‌بریم. الان هم پیش‌بینی می‌کنم ما از بازی با العین هم دست پُر بیرون بیاییم، حالا یا با سه امتیاز یا با یک امتیاز. مطمئن باشید که اتفاقات بازی سال گذشته اصلاً و ابداً تکرار نمی‌شود. حتی ما به دنبال این هستیم که اگر بشود، انتقام سال قبل را هم از آنها بگیریم.

* صحبت‌های اعضای تیم پرسپولیس و اعتقاد آنها مبنی بر گرفته نشدن پنالتی؟

خودشان بازی را آنالیز کنند، پرسپولیس در دربی با بازی‌های دیگرش فرق می‌کرد. استقلال کاملاً خودش را توانست به پرسپولیس تحمیل کند، شاگردان برانکو در دربی، 50 درصد بازی‌های قبل‌شان را هم ارائه ندادند.

* صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی مبنی بر اینکه «استقلالی‌ها فاصله خودشان با استقلال را ببینند»

من نظر کارشناسی‌ام را گفته بودم و دیدید که همین‌ هم شد. احترام ویژه‌ای برای آقای گرشاسبی قائلم و امیدوارم در آینده با توانایی‌هایش عامل موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر شود.

* وضعیت تیم استقلال در ادامه مسابقات لیگ برتر؟

من هفته یازدهم مصاحبه‌‌ای انجام دادم و گفتم که ما به پرسپولیس می‌رسیم و الان هم دیدید که تقریباً چنین شرایطی پیش آمده است. در بازی بعدی هم ان‌شاءالله اختلاف کمتر می‌شود و ما هم همانند سال گذشته عنوان نایب قهرمانی را از آنِ خودمان می‌کنیم.

* آیا در زمان حضور جانی اینفانتینو در ایران مسئولان باشگاه استقلال صحبتی با او نداشتند؟

صحبتی با او نداشتیم. اگر هم باشد، من خبر ندارم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار