نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: دست تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند درد نکند و با این برد عیدی خوبی به هوادارانمان دادیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با خبرگزاری فارس، در خصوص برد استقلال در دربی 86 صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را مشاهده خواهید کرد:

* برد استقلال در دربی 86؟

بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در نیمه اول فوتبالی بازی کردیم که انصافا در چند سال اخیر بازی به این خوبی از استقلال در دربی‌ها ندیده بودم. در نیمه دوم هدف شفر کنترل بازی بود و خوشبختانه به هدفی که داشتیم رسیدیم و توانستیم مسابقه را ببریم و دل هواداران استقلال را شاد کنیم. به نظرم با این برد عیدی خوبی به طرفداران استقلال دادیم و باید از آنها تشکر هم داشته باشم که به ورزشگاه آمدند. استقلال شرایطی دارد که واقعا همدل است و دست مردم درد نکند که به پای این تیم ایستادند و صبر خود را نشان دادند. حال و هوای باشگاه استقلال، کادر فنی و بازیکنان این روزها یکی است و همه مثل هم هستند، از بزرگترهای تیم گرفته تا کوچک‌ترین عضو همگی به یک اندازه پاداش می‌گیرند و بازیکنان بزرگ تیم با قراردادهایی که دارند از مدیران باشگاه می‌خواهند که به یک اندازه به همه پاداش بدهند و این خودش یک نوع از خودگذشتگی است همین باعث شده که استقلال شکل بگیرد.

* بازی با العین در امارات؟

به نظرم کار تمام نشده و ما درست است که دربی را برده‌ایم ولی بازی بسیار سختی با العین داریم و تازه مسابقات مهم آسیایی شروع شده است. جام حذفی برای ما باقی مانده و ادامه لیگ هم برای کسب سهمیه مهم است. مطمئن باشید در این راه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و کارمان را متوقف نخواهیم کرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار