شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به تاکتیکی که برانکو برای دربی اتخاذ کرده بود، اگر این دیدار یک روز دیگر هم ادامه می داشت استقلال گل نمی خورد.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص دربی 86 و برتری یک بر صفر آبی پوشان در این دیدار، کُری خوانی افشین پیروانی قبل از دربی و دیدار مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* از پیروزی در دربی و خوشحالی هواداران، خوشحال هستم

با توجه به اینکه نتیجه این مسابقه در قهرمانی لیگ تأثیری نداشت، فکر می‌کردم بازی بهتری را شاهد باشیم. در هر صورت استقلال دربی هشتادوششم را برد و من برای اینکه هواداران استقلال خوشحال شدند،‌ خوشحالم. 

* اگر دربی یک روز دیگر هم ادامه داشت، استقلال گل نمی خورد!

استقلال در دربی دفاع تیمی خوبی انجام داد و به نظرم اگر این بازی یک روز دیگر هم ادامه داشت، پرسپولیس با تاکتیکی که داشت، نمی‌توانست گل بزند. استقلال اگر می‌توانست برد پُرگل‌تری به دست بیاورد، طرفدارانش بیشتر خوشحال می‌شدند، اما نتیجه یک بر صفر هم در دربی خوب است. 

* این باخت درس عبرت خوبی برای افشین پیروانی بود!

به نظر من صحبت‌هایی که افشین پیروانی انجام داد، اصلاً قشنگ نبود. او به‌عنوان مدیر تیم پرسپولیس نباید آن‌طور حرف می‌زد، هر چند استقلالی‌ها مراعات‌ او را کردند و جوابی ندادند. شما نگاه کنید محمود خوردبین سال‌ها سرپرست پرسپولیس بود، ولی به هیچ‌وجه یک‌بار هم مانند پیروانی صحبت نکرد. این کری‌ها بین طرفداران وجود دارد و بخشی از فوتبال است، اما باید پیشکسوتان رعایت کنند. به نظرم این شکست برای او تجربه شد تا دیگر آن‌طور کری نخواند. 

* استقلال کار دشواری مقابل العین خواهد داشت

بازی‌های لیگ قهرمانان قابل مقایسه با لیگ داخلی نیست. قطعاً استقلال بازی مشکلی در امارات خواهد داشت. العین یکی از تیم‌های پُرقدرت عربی است و استقلال به هیچ‌وجه بازی راحتی نخواهد داشت. روند استقلال هم در این‌ هفته‌ها خوب است و با بهترین روحیه به مصاف این تیم خواهد رفت. شکست 6 بر یک استقلال با منصوریان مقابل این تیم در فصل گذشته فاصله واقعی دو باشگاه نبود. به نظرم این بازی اختلاف واقعی دو تیم را نشان خواهد داد. بازی سال گذشته مقابل این تیم را باید فراموش کنیم. شما مطمئن باشید که دیگر اتفاقی مانند آن بازی رخ نخواهد داد، چون فوتبال ما بسیار جلوتر از امارات است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار