محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تلاش های آقای افتخاری را نباید نادیده گرفت، شفر را به تهران آورد و حالا نتیجه تدبیر ایشان و هیات مدیره را می بینیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص پیروزی استقلال  در دربی 86 صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* همه تیم ها برابر استقلال ترس و استرس دارند

از قبل درباره شرایط خوب استقلال صحبت کردم و گفتم که استقلال از همه نظر برای دربی آماده است. همه تیم ها برابر استقلال با ترس و استرس بازی می کنند و دیدید که در نیمه اول کاملا این اتفاق در زمین مشخص بود. پرسپولیس در نیمه اول با ترس وارد زمین شد و تفکرات شفر بر برانکو غلبه کرده بود. این بازی مانند یک شطرنج بود که آقای شفر توانست از مهره های خود بهتر استفاده کند. تیم آنالیز ما به خوبی حریف را آنالیز کرده بود و توانسته بود نقاط قوت پرسپولیس را در عرض و عمق مهار کند.

* خط هافبک استقلال بهترین در ایران است

استقلال نیمه اول سر و پا حمله و میدان دار بود و شرایط خوبی داشت و به گل رسید. خط هافبک ما الان بهترین خط هافبک ایران است و آقای شفر نیز به آن اشاره کرده است. نباید از بازی خوب هافبک های تیم به ویژه ابراهیمی و باقری عبور کنیم و این دو بازیکن بسیار تاثیر گذار هستند. بازیکنان هجومی ما نیز در فاز حمله و دفاع بسیار موفق عمل می کنند. تیام نیز یک خرید خوب خارجی از سوی مدیران و کادرفنی است و برگ برنده استقلال است و به خوبی به حریف فشار آورد و توپ را حفظ کرد. فشاری که او بر دفاع پرسپولیس آورد، باعث شد استقلال به گل برسد.

* شفر یک مربی کاربلد است

استقلال بازی سال را برد و روحیه بسیار خوبی دارد. بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل می کنند و با یک ریکاوری خوب آماده دیدار می شود. خوش بین هستم که العین را شکست دهیم و انتقام نتیجه فصل قبل را که با حادثه ها رخ داد، بگیریم. با توجه به شرایط این روزهای استقلال، شانس بالایی برای تیم متصور هستم. شفر نشان داده که بر خلاف انتقادات، در روزهای سخت نیز به خوبی کار خود را بلد است و نه تنها نتیجه گرفته بلکه خوب بازی کردیم. تقابل پرسپولیس، الهلال و الریان گواه حرف من هستند. شفر یک مربی کاربلد است و روند رو به رشد تیم در این مدت کوتاه نشان دهنده توانایی او است و او کار بزرگی انجام داده است. کادرفنی وقت زیادی برای تیم می گذارند و تیم را آماده کردند.

* افتخاری اسباب پیشرفت تیم را فراهم کرده است

تلاش های آقای افتخاری را نباید نادیده گرفت. ایشان کمیته فنی تشکیل داد، برابر اعتراضات ایستاد، شفر را به تهران آورد و حالا نتیجه تدبیر ایشان و هیات مدیره را می بینیم. حمایت های آقای افتخاری و ایستادگی و صبوری ایشان در کنار حمایت هواداران، باعث شد تا به اینجا برسیم و حالا همه خوشحال هستیم. آقای افتخاری اسباب پیشرفت تیم را فراهم کرده و جذب بازیکنی مانند تیام نیز این را نشان می دهد. تیام بازیکنی است مشابه آن در فوتبال ایران حضور نداشته و مطمئن باشید با گذشت زمان، بیشتر از او خواهیم شنید و او می تواند همواره برگ برنده استقلال باشد. باید از آقای افتخاری، هیات مدیره و کمیته فنی تشکر کنیم که این اتفاق رخ داد و حالا همه از نتایج و روند بازی های تیم لذت می برند و استقلال به جایگاهی رسید که مستحق آن است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار