امید ابراهیمی

امید ابراهیمی هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: ما بازیکنان روز قبل از بازی همدل و هم‌قسم شدیم که پرسپولیس را شکست دهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، امید ابراهیمی هافبک استقلال  در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شرایط خود و تیم فوتبال استقلال صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* از داربی شروع کنیم. استقلال خیلی عالی بازی را آغاز کرد و حتی به نظر می‌رسید حریف باور کرده بود که این بازی با سایر داربی‌های قبلی خیلی فرق دارد و به نوعی خیلی‌ها انتظار داشتند استقلال پیروز شود.

من فکر می‌کنم شرایط تیم ما خیلی خوب بود. همه بازیکنان و هواداران باور داشتند که ما می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم. در کیفیت بازی و توانایی بازیکنان‌مان هیچ شکی وجود نداشت. ما به این باور رسیده بودیم که می‌توانیم پیروز شویم. هدف ما هم همین بود. ما بازیکنان روز قبل از بازی همدل و هم‌قسم شدیم که پرسپولیس را شکست دهیم و دل هواداران را شاد کنیم. فکر می‌کنم بازی خوب و منطقی‌ای را به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز را گرفتیم. از این که هواداران خوشحال به خانه برگشتند خوشحال هستیم. امیدوارم این روند در آسیا هم ادامه داشته باشد و بتوانیم در جام حذفی هم به موفقیت برسیم.

* خودت مثل چند بازی اخیر نمایش عالی و بی‌نقصی را ارائه دادی به طوری که شفر بعد از بازی گفت امید ابراهیمی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران است. نظرت راجع به این صحبت چیست؟

من همیشه سعی کردم هر وقت که در زمین هستم بهترین عملکرد را داشته باشم و چیزی را که سرمربی می‌خواهد به خوبی انجام دهم. این بازی با سایر بازی‌ها فرق می‌کرد و باید در سازماندهی مدافعان بیشتر حاضر می‌شدم و کار می‌کردم. من و باقری تلاش کردیم تا به سازماندهی دفاعی و کنترل بازی کمک کنیم. خدا را شکر توانستیم کارمان را انجام دهیم. تیم ما هم خوشبختانه پیروز شد. شفر نسبت به من لطف دارد. من سعی می‌کنم همیشه چیزی را که سرمربی می‌خواهد اجرا کنم. نظر لطف شفر است که این حرف را زده و امیدوارم بتوانم باز هم برای استقلال مثمر ثمر باشم.

* این که بسیاری از کارشناسان و هواداران به تو لقب فرمانده را در استقلال داده‌اند چه حسی دارد؟

این نظر لطف مردم و کارشناسان است. شاید دلیل این لقب پست من باشد یعنی جایی که بازی می‌کنم. من وظیفه دارم به دلیل پستم با سایر بازیکنان صحبت کنم. من وظیفه دارم که با سایر بازیکنان صحبت کنم و به آن‌ها بگویم دفاع کنیم یا توپ را حفظ کنیم. در کل لقب خوبی است و امیدوارم لایق این محبت هواداران نسبت به خودم باشم.

* مصدومیتی در اواخر فصل گذشته گریبانگیرت شد و خیلی‌ها می‌گفتند شاید نتوانی به امید ابراهیمی قبلی تبدیل شوی ولی تو توانستی بار دیگر موثرترین بازیکن استقلال باشی. می‌توانی توضیح بدهی که چه اتفاقی افتاد؟

پارسال متاسفانه در پنج، شش بازی با وجود مصدومیت بازی کردم. نتوانستم در بازی‌های آخر باشم. مجبور شدم یک جراحی سنگین داشته باشم. حدود سه، چهار ماه طول کشید تا به بازی‌ها برگردم. این اولین مصدومیت دوران فوتبالم بود. مصدومیتم منجر به جراحی شد. همیشه سعی کرده‌ام تا تلاش کنم و سالم زندگی کنم. طبیعتا برای رسیدن به شرایط ایده‌آل زمان‌ لازم بود. اوایل هم که بازی می‌کردم، خیلی شرایط خوبی نداشتم ولی تیم به من نیاز داشت و من آمدم که بازی کنم. ابتدا شرایط بدنی‌ام ایده‌آل نبود ولی خدا را شکر الان می‌توانم به تیم کمک کنم و خوشبختانه شرایط تیم‌مان هم خیلی عالی شده است.

* تو از بازیکنان ملی‌پوش استقلال هستید و مدت زمان کمی به آغاز جام جهانی باقی مانده است. خودت چقدر برای این رقابت‌ها آماده هستی و فکر می‌کنی امکان بازی کردن در این رقابت‌ها را به دست خواهی آورد؟

زمان زیادی برای جام جهانی نمانده است. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی نتایج لازم را به دست آوریم. از صمیم قلب دوست دارم تیم ملی موفق باشد و همیشه بیشترین تلاشم را کرده‌ام تا در اردوهای تیم ملی حاضر باشم تا جزو نفرات تیم ملی به امید خدا باشم. هر کاری که از دستم بربیاید برای تیم ملی انجام می‌دهم.

* در این فصل چندین بار تجربه بستن بازوبند کاپیتانی استقلال را داشته‌اید. احساست نسبت به بستن این بازوبند چیست؟

این که بازوبند باشگاه پرافتخاری مثل استقلال را ببندی حس بسیار خوبی است ولی من به آن فکر نمی‌کنم چون دو سه کاپیتان بزرگ‌تر از من در استقلال هستند و من فقط موفقیت استقلال را می‌خواهم. همیشه تلاش کرده‌ام بهترین عملکرد را برای استقلال داشته باشم. من به نمایندگی از بازیکنانی که غایب بوده‌اند بازوبند را گاهی بسته‌ام و این بازوبند باعث افتخار من است. من به آن فکر نمی‌کنم چون می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را ارائه بدهم.

* درباره مصاف اخیرتان مقابل العین صحبت کنید. به هر حال به خاطر نتیجه سال قبل کمی نگرانی وجود دارد.

متاسفانه پارسال با توجه به شرایطی که بود و مصدومان زیادی که داشتیم شرایط‌مان خیلی سخت بود. تیم به لحاظ کمبود بازیکن شرایط سختی داشت. من فکر می‌کنم آن نتیجه تنها یک اتفاق بود. تیم به لحاظ بازیکن شرایط خوبی نداشت. مطمئن باشید دیگر این اتفاق‌ها نمی‌افتد چون الان نفرات بیشتری داریم و به لحاظ آمادگی هم بسیار خوب هستیم. العین نسبت به پارسال تیم بهتری شده است ولی ما سعی می‌کنیم برای اعتبار باشگاه استقلال بجنگیم و امیدوارم با یک بازی خوب پیروز شویم.

امید ابراهیمی

* نظرت راجع به وینفرید شفر چیست؟

تحولی که او در استقلال ایجاد کرده باعث شده تا خیلی‌ها زبان تحسین نسبت به او بگشایند. او یک مربی باتجربه و کاربلد است. او کارش را بلد است و می‌داند با بازیکنان چگونه رفتار کند. بازیکنان به او حترام می‌گذارند و رابطه‌اش با بازیکنان عالی است. او توانسته به تیم کمک کند و امیدوارم این شرایط ادامه پیدا کند تا استقلال به موفقیت‌های بیشتری برسد.

* فکر می‌کنید استقلال در لیگ، جام حذفی و آسیا چه نتیجه‌ای را در نهایت به دست آورد؟

ما همیشه سعی کرده‌ایم تا استقلال را به شرایط بهتری برسانیم و جایگاه خوبی به دست آوریم تا هفته آخر در لیگ تلاش می‌کنیم تا با جایگاه خوبی لیگ را به پایان برسانیم. در جام حذفی هم تنها تمرکزمان روی قهرمانی است تا این جام را به دست آوریم. در رقابت‌های آسیایی هم کار سخت است ولی ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا از گروه صعود کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار