سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال مقابل العین 12 نفره عالی بازی کرد و مگر می‌شود چنین داوری در سطح اول آسیا قضاوت کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل العین امارات صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو رامشاهده خواهید کرد:

* تیام نشان داد یک مهاجم فوق العاده است

به نظرم استقلال خیلی خوب بازی کرد و به دو گل خوب و سالم رسید. پاس روبه جلو اسماعیلی تعیین کننده و تیام هم دو گل خوب زد. به نظر من تیام نشان داد که یک مهاجم فوق‌العاده است که توپ‌های تیر یک را به خوبی قطع می‌کند و در بازی‌های بزرگ می‌تواند تأثیرگذار باشد.

* مرد برتر میدان بدون شک داور بود

استقلالی‌ها خوب پاس می‌دادند و دیر توپ را لو می‌دادند که همین موضوع کار العین را سخت کرده بود. اما مرد برتر میدان بدون شک داور بود که همه کار برای نماینده امارات کرد. یادم می‌آید در بازی استقلال و العین در زمان ما ناصرخان حجازی می‌گفت ایوب اصغرخانی باید ابدی پله را می‌گرفت حالا ما من می‌گویم ایوب باید دیروز داور را می‌گرفت!

* حریف اماراتی 12 نفره بود 

پنالتی‌هایی که علیه استقلال گرفته شد تعجب‌آور بود و داور باید به آنها کارت زرد می‌داد. البته کارشناسان داوری در این موضوع خبره هستند ولی صحنه‌ها آنقدر واضح بود که مانده بودم مگر می‌شود چنین داوری در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت کند. به نظر من استقلال شب گذشته با تیم ۱۲ نفره العین رقابت کرد و شاید اگر قبلاً مثال می‌زدند که تیم حریف ۱۲ نفره بود ما می‌خندیدیم اما در بازی استقلال و العین با چشم دیدم که حریف اماراتی ۱۲ نفره بود.

* آزادی برای العین جهنم خواهد شد

شک نکنید آزادی برای العین جهنم خواهد شد چون تماشاگران مشتاق هستند بیایند و انتقال فصل گذشته را بگیرند. مطمئناً شفر هم بازیکنانش را تا آن زمان آماده خواهد کرد و استقلال با انگیزه در بازی برگشت از حریفش استقبال خواهد کرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار