شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هدف داور پیروز نشدن استقلال در بازی با العین بود که با توجه به نتیجه بازی دیگر گروه، همچنان صدر نشین گروه هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مصاف العین و استقلال که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال بازی فوق العاده ای انجام داد

بازی فوق العاده زیبایی را از استقلال شاهد بودیم. این تیم توانست یکی از قدرت های بزرگ آسیا را در کشور خود متوقف کند و مطمئنا اگر مشکلات داوری وجود نداشت آبی پوشان برنده این دیدار بودند.

* داور باعث تساوی بازی بود

استقلال از درون دروازه تا خط حمله فوق العاده بود و بدون اشتباه بازی کرد و اگر دو گل دریافت کرد یکی به دلیل فشار زیادی بود که روی تیم قرار گرفته بود و دیگری به خاطر کمک داور به العین بود.

* حسینی امید اول تیم ملی در روسیه

حسین حسینی نشان داد بی دلیل نیست که به تیم ملی دعوت شده و هم به طور کامل در دروازه استقلال قرار می گیرد. او دیروز با سیو عالی نشان داد که از تجربه بالایی برخوردار است و می تواند یکی از امیدهای ما در جام جهانی باشد.

* خط هافبک استقلال بازی را کنترل کرد

امید ابراهیمی، جباری، فرشید اسماعیلی و باقری عملکرد بسیار قابل قبولی داشتند و دیدیم اجازه خودنمایی به هافبک های العین را ندادند و در خط حمله هم تیام نشان داد که یکی از خرید های خارجی خوب استقلال در دهه اخیر است و توانسته در چهار بازی، چهار گل به ثمر برساند و این نشان از حرفه ای بودن و چارچوب شناسی این مهاجم است. تیام دو گل وارد دروازه العین کرد که تقریبا هر دو یک شکل بود و نشان داد که این مدل از گل زنی در تمرینات کار شده است.

* هدف داور پیروز نشدن استقلال بود

در این مورد صحبت نکنیم بهتر است. فکر می کنم دوست و دشمن متوجه شدند که او اصلاً در حد و اندازه این دیدار نبود و قضاوتش افتضاح بود و تنها هدفش این بود که استقلال نتواند مقابل العین به سه امتیاز دست پیدا کند. اگرچه آبی پوشان با تساوی تیم های دیگر گروه یعنی الهلال و الریان همچنان صدرنشین باقی ماندند ولی باید مراقب این نوع قضاوت ها باشند تا در آینده بیشتر از این متضرر نشوند.

* تفکرات شفر الرحمان را در بازی محو کرد

شفر آنالیز خوبی از العین داشت و در این دیدار توانست نقاط قوت العین را متوقف کرده و اجازه ندهد بازیکنانی همچون عمر عبدالرحمان د زمین هر کاری می خواهند انجام دهند.

* دوشنبه روز هواداران استقلال است

دوشنبه آینده نوبت العین است که به تهران بیاید و مقابل استقلال قرارگیرد. فکر می کنم هفته آینده روز هواداران استقلال خواهد بود که با پرکردن کامل ورزشگاه خود را آماده یک پیروزی بزرگ برابر العین خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار