اعتراض باشگاه استقلال به قضاوت داور بازی با العین

مسئولان باشگاه استقلال با ارسال نامه به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی به عملکرد تیم داوری بازی با العین اعتراض کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسئولان باشگاه استقلال با تنظیم یک نامه به دبیرکل AFC (داتو جان) خواستار عذرخواهی رسمی کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا از این باشگاه و هوادارانش شدند.

نامه اعتراض باشگاه استقلال به داور بازی با العین

در متن این نامه آمده است:

ما مراتب اعتراض و شکایت خودمان را با ناراحتی و تأسف از نحوه قضاوت داور مالزیایی به صورت رسمی اعلام می‌کنیم. استقلال تحت حمایت میلیون‌ها هوادار است که آنها از قضاوت داور بازی تیمشان با العین بسیار ناراحت هستند و از آنجا که آنها به خاطر مسائل سیاسی تیمشان را از یک مسابقه خانگی محروم می‌بینند به خاطر قضاوت نیز بسیار ناراحت هستند و به همین علت ما ناراحتی خودمان را بابت قضاوت محمد امیرول از کشور مالزی اعلام می‌کنیم. باید به اطلاع برسانیم که تصمیمات داوری منطبق بر قوانین نبوده و کاملاً روی نتیجه بازی استقلال و العین تاثیرگذار بوده است. باید به اطلاع برسانیم ۲ پنالتی گرفته شده علیه استقلال کاملاً نادرست بوده و همچنین پنالتی واضح روی مهاجم این تیم گرفته نشده است که این  تاثیر مستقیم و آشکار روی نتیجه مسابقه داشته است. با توجه به اینکه مطمئناً نتیجه بازی تغییر نخواهد کرد اما باشگاه استقلال خواستار عذرخواهی کمیته داوری AFC به خاطر قضاوت داور مالزیایی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض باشگاه استقلال را نسبت به قضاوت داور دیدار شب گذشته این تیم مقابل العین امارات به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

در پی قضاوت ضعیف شب گذشته داور مالزیایی دیدار استقلال ایران مقابل العین امارات،باشگاه استقلال اعتراض خود نسبت به این موضوع را رسما از طریق  فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کیسە سوز
0 #1 کیسە سوز 1396-12-18 14:13
خخخخخخخ 20018
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار