محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی برگشت با العین برای بسیار مهم است و می تواند خیالمان را از بابت صعود به مرحله بعد راحت کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص بازی استقلال و العین صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* داور خود فروخته العین را از باخت نجات داد

شرایط تیم روز به روز بهتر می شود و حالا ما می‌توانیم مدعی باشیم که این تیم فراتر از آسیا فوتبال بازی می‌کند. یادتان باشد که پرسپولیس و العین بین ۴ تیم برتر آسیا در فصل قبل بودند و الهلال نیز فینالیست آسیا بود. ما هم پرسپولیس را بردیم و هم الهلال را. حتی العین را هم بردیم. لااقل می‌توانیم بگوییم العین را از نظر فوتبالی بردیم و فقط یک داور خود فروخته می‌توانست العین را از شکست خانگی نجات دهد.

* جای تعجب است که داور پنالتی سوم را برای العین نگرفت!

داور کاملا خود فروخته بود. اگر ما تا صبح هم به العین گل می‌زدیم و جلو می‌افتادیم او یک پنالتی دیگر می‌گرفت. همین که پنالتی سوم را نگرفت واقعا برای من جای تعجب داشت. این آقا در حد مسابقات معتبر لیگ قهرمانان آسیا نبود و برای AFC زشت است که داورانی چنین ضعیف را برای بازی هایی چنین بزرگ انتخاب می‌کنند. این داوران اعتبار AFC را زیر سئوال می‌برند.

* تیام توپ هایی را که هیچ مهاجم ایرانی نمی تواند را گل می کند

بازیکنی که نامش در تیم‌های بزرگ اروپایی رد شده باشد قطعا باید سطحش از سطح فوتبال ایران بالاتر باشد. با جرات می گویم اگر توپهایی که به تیام رسید و گل شد به هر مهاجم ایرانی می‌رسید امکان نداشت تبدیل به گل شود.

* بازی با العین می تواند خیالمان را از صعود راحت کند

بازی برگشت با العین برای ما بسیار مهم است. ما باید این بازی را در تهران ببریم که در این صورت تا حدود زیادی خیال مان بابت صعود به مرحله بعدی راحت می‌شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
hamid
0 #1 hamid 1396-12-17 23:17
ما هوداران داوری فغانی در دربی را محکوم میکنیم و خواهان شکایت علیه باشگاه استقلال درAFc هستیم.چرا دوپنالتی پرسپولیس گرفته نشد.چرا جبارف اخراج نشد.چرا برانکو طوری ترکیب چید که استقلال ببرد.چرا نتیجه از قبل تعیین میکنند چرا در اکثر دربیها داور بازی را برای کیسه در میاورد.دستور ازکجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار