رضا حسن زاده

پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: بحثی که در مورد انتقام از العین و بردن این تیم با اختلاف گل زیاد در فضای مجازی را افتاده، تنها به استقلال ضربه می زند.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر در خصوص دیدار برگشت دو تیم استقلال و العین صحبت هایی کرد و به هواداران توصیه کرد در جریان این دیدار احساساتی نشوند و تنها به تشویق استقلال بپردازند.

* مقابل العین نباید وارد فاز تلافی و انتقام شویم!

بازی رفت دو تیم در امارات نشان داد بازیکنان استقلال از نظر فوتبالی توان پیروزی بر حریفشان را دارند. اما اگر ما وارد فاز انتقام و تلافی و جبران و این حرف ها شویم ممکن است از هدف اصلی که کسب سه امتیاز بازی است باز بمانیم.

* برد یک بر صفر هم استقلال را به هدف اصلی اش می رساند

تیم برای صعود به مرحله بعد تنها به سه امتیاز بازی نیاز دارد. حتی یک برد خفیف یک بر صفر هم می تواند این تیم را به هدف اصلی اش نزدیک کند. متاسفانه در این روزها شاهد هستیم با مطرح کردن بحث تلافی شکست فصل قبل و یا جبران اشتباهات داوری بازی رفت سطح توقع را از تیم بالا می برند و این فقط می تواند به تیم ضربه بزند.

* هواداران و بازیکنان مقابل العین نباید وارد فضای احساسی شوند

هم هواداران باید در این زمینه توجیه شوند و هم بازیکنان. ما باید فضای احساسی را از اردوی تیم و هواداران دور کرده و روی پیروزی در این بازی تمرکز کنند. بار دیگر تاکید می کنم اگر به دنبال این باشیم که بخواهیم چیزی را جبران و تلافی کنیم ممکن است از اصلی ترین هدف مان که پیروز شدن است و گرفتن سه امتیاز دور شویم.

* نباید مقابل العین خود را از پیش برنده بدانیم

العین تیم کوچک و کم تجربه‌ای نیست. ما نباید به این فکر کنیم که در خانه این تیم با اشتباهات داوری پیروز نشدیم پس در تهران حتما برنده هستیم. نباید در این بازی خود را از پیش برنده بدانیم و به دنبال گرفتن تفاضل گل از این تیم باشیم. آنها باتجربه هستند و بازیکنان خلاق و ستاره زیاد دارند. بازیکنانی که می‌توانند از کوچکترین اشتباهات و روزنه ها هم ضربه بزنند. عمر عبدالرحمان فقط یکی از این بازیکنان است. کایو، احمد خلیل، برگ و چند بازیکن خوب دیگر در این تیم هستند که نباید از آنها غافل شد.

* هواداران باید باهوش باشند و فقط به تشویق استقلال بپردازند

هواداران استقلال یادشان باشد که این آخرین بازی آنها در لیگ قهرمانان نیست. آنها باید باهوش باشند و تنها به تشویق تیم خودی بپردازند و از انجام حرکاتی که خطر محرومیت آسیایی برای استقلال ایجاد کنند به شدت پرهیز کنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار