a051b283 434f 4fd5 acc1 3e9ca6577b7b

وکیل کرار گفت: کرار در صحبتی که هفته گذشته با او انجام داده، قصد دارد موضوع خانه و شکسته شدن قفل آن را به صورت مسالمت آمیز با استقلال حل کند.


به گزارش استقلال نیوز، توفیق امیری در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در این باره که عنوان می شود کرار پس از شکستن قفل در خانه ای که در تهران در اختیارش گذاشته شده بود از باشگاه استقلال شکایت کرده اظهار داشت: خیر. هیچ شکایتی از سوی موکل بنده در این باره صورت نگرفته است. هفته گذشته بود که در همین ارتباط با هم صحبت کردیم و من از موکلم خواستم تا اجازه بدهد این موضوع به شکل مسالمت آمیز حل شود.
وی همچنین در این باره که باشگاه استقلال اعلام کرده قصد دارد از کرار شکایت کند گفت: در جریان این موضوع نیستم و هنوز در این باره صحبتی با موکلم نکرده ام. او به خاطر یکسری اتفاقات در رابطه با خانه ای که در تهران در اختیارش بود ناراحت است که باید به وی حق داد. ای کاش باشگاه استقلال با مشاور حقوقی اش در این باره مشورت می کرد و در صورت عدم دسترسی به کرار با حکم قضایی وارد خانه ای می شدند که به کرار داده شده بود.
امیری تاکید کرد: بهرام افشارزاده مدیر محترم باشگاه استقلال از افراد زحمتکش و دوست داشتنی ورزش کشورمان است و به شخصه دوست ندارم در این زمینه دردسر یا حاشیه ای برای وی و باشگاه استقلال به وجود بیاید. کرار هم چنین خواسته ای دارد. او در صحبتی که هفته قبل با من انجام داد گفت که قصد دارد موضوع خانه و شکسته شدن قفل آن را به شکل مسالمت آمیز با باشگاه استقلال به پایان برساند.
براساس این گزارش پیرو انتشار مصاحبه امروز کرار با یکی از رسانه های مکتوب باشگاه استقلال اعلام کرده که قصد دارد از این بازیکن که هنوز از ایران خاج نشده شکایت کند.

 

 

دیدگاه‌ها  
hejazi_best
0 #1 hejazi_best 1394-12-05 11:10
خیلی جالبه که این کرار نبودش هم حاشیه است این بشر نافش رو با حاشیه دوختن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار