ترکیب استقلال مقابل الهلال

ترکیب استقلال تهران برای دیداربرگشت مقابل العین امارت از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2018 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیداربرگشت مقابل العین امارات از بازی های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید نورافکن، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مامه بابا تیام

 ترکیب استقلال مقابل العین امارات

به گزارش استقلال نیوز، امروز وینفرید شفر غول آسیا را در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران برای برتری مقابل العین و هموار کردن راه صعود به مرحله حذفی، مهیای حضور در میدان کرده است. ترکیب استقلال همان ترکیب آشنای همیشگی است منتها با یک تغییر. پژمان منتظری با بازویند کاپیتانی جانشین سید مجید حسینی مصدوم در قلب دفاع استقلال خواهد بود.

با توجه به مصدومیت کایو، سمت چپ العین آن قدرت همیشگی را نخواهد داشت و وریا غفوری آماده، آزادانه می تواند از سمت راست استقلال نماینده امارات را به ستوه در آورد.

تک تک آبی پوشان در دیدار امروز ستاره اند. از حسینی و چشمی گرفته تا ابراهیمی، جپاروف، شجاعیان و تیام. اما ستاره های اصلی دیدار امروز قطعا" بیش از 80 هزار هواداری ست که خود را به آزادی رساندند تا هم رکورد پر تماشاگرترین دیدار این فصل لیگ قهرمانان آسیا را بشکنند و هم جهنمی واقعی برای العین امارات درست کنند.

امیدواریم بازیکنان استقلال بدون توجه به حواشی، تنها و تنها به فکر پیروزی در این دیدار باشند. برد با هر نتیجه ای. مهم 3 امتیاز این دیدار حساس است تا فروردین ماه سال آینده در همین ورزشگاه آزادی مقابل الریان کار را تمام و از گروه مرگ سرفرازانه به مرحله حذفی صعود کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار برگشت استقلال تهران و العین امارات، امروز ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار