9tk47bqwasemqt61tqoe

کمیته انضباطی فوتبال انگار همچنان میخواهد علیه استقلال بزرگ جبهه گیری کند و برای ضربه زدن به استقلال چه بهتر از محرومیت سرمربی این تیم!؟

به گزارش استقلال نیوز محسن بزرگی در گفت و گو با کاپ، در این باره که دبیر کمیته انضباطی اعلام کرده به زودی رای این کمیته درباره اظهارات مظلومی درباره داوری های لیگ برتر اعلام خواهد شد اظهار داشت: امیدوارم که کمیته انضباطی در این باره مرتکب اشتباهی نشود که در آن صورت به صورت آماری عملکرد کمیته انضباطی در ارتباط با این نوع اظهارنظرها در فصل جاری لیگ برتر را منتشر و اعلام خواهیم کرد.

وی در این باره که کمیته انضباطی اعلام کرده قصد دارد مهدی رحمتی را به خاطر حمله به محمد نصرتی احضار کند، افزود: باز هم اظهار امیدواری می کنم که این اعضای کمیته انضباطی در حق خودشان بدآخری نکنند. هواداران استقلال دل خوشی از این کمیته و مسولانش ندارند چون همواره قضاوت خوبی در ارتباط با تیم استقلال انجام نداده اند. به این خاطر در روزهای پایانی این فدراسیون بهتر است که بدآخری نکنند.

معاونت حقوقی باشگاه استقلال همچنین در ارتباط با مصاحبه امروز کرار و موضوع ناراحتی مسئولان این باشگاه خاطرنشان کرد: دستور شکایت از کرار از سوی بهرام افشارزاده واصل شده و آن را به کارشناس مربوطه دادیم تا اقدامات لازم در این ارتباط صورت بگیرد.

این مقام حقوقی در پاسخ به این سوال که وقتی کرار در ایران نباشد این شکایت چه سودی برای باشگاه استقلال خواهد داشت گفت: او بالاخره روزی به ایران بر می گردد. درحال حاضر کمیته حقوقی باشگاه  درصدد بررسی و کارشناسی مصاحبه این فرد است تا به لحاظ کیفری موضوع تحت تعقیب قرار گیرد.ضمن اینکه این بازیکن پیش از این هم چنین شرایطی را تجربه کرده است.

بزرگی تاکید کرد: زمانی که کرار در باشگاه تراکتورسازی بود مشکلاتی به وجود آورد که منجر به شکایت از وی شد. او پس از بازگشت به ایران به خاطر همان شکایت ها دادگاهی شد و به همین خاطر ما نیز اقدامات لازم را انجام می دهیم چون می دانیم او بالاخره به ایران خواهد آمد حتی برای زیارت حرم امام رضا(ع).

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار