مصدومیت تیام و غفوری

معاون پزشکی باشگاه استقلال شایعه مصدومیت جدی مهاجم این تیم را رد کرد و گفت که او در فصل جاری می تواند برای آبی پوشان به میدان برود.

 

به گزارش استقلال نیوز، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص شرایط دو بازیکن آسیب دیده این تیم در دیدار با العین به سایت رسمی باشگاه ارائه کرد.

* وریا غفوری

صبح با وریا صحبت کردم. این بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارد و به نظر می‌رسد شرایط خوبی داشته باشد.

* تیام 

این بازیکن بلافاصله پس از بازی اقدامات درمانی را زیر نظر کادر پزشکی آغاز کرد. از این بازیکن ام ار آی گرفتیم و مشغول تکمیل معاینات پزشکی هستیم تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از او داشته باشیم.

بر خلاف صحبت های مطرح شده که این بازیکن تا پایان فصل بازی های استقلال را از دست داد، این موضوع درست نیست و از رسانه ها خواهش می‌کنم که از گمانه زنی بی مورد خود داری کنند و این بازیکن می تواند در این فصل برای استقلال بازی کند.


به گزارش استقلال نیوز، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفتگو با سایت رسمی استقلال اعلام کرد: بعد از MRI بر روی پای تیام مشخص شد که عضله پای او دچار پارگی شده است و حداقل ۴ هفته شرایط بازی کردن را ندارد.
نوروزی در مورد شرایط غفوری و جباروف اعلام کرد: مشکل این دو بازیکن جدی نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی شرایط بازی کردن را کسب میکنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار