حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه در دیدار مقابل الریان صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال قطعی خواهد شد، مدعی شد خستگی بازیکنان مقابل العین مانع از برتری آبی پوشان شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص تساوی یک بر یک استقلال مقابل العین امارات در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، صحبت های مامیچ در مورد گرفتن اطلاعات استقلال از یک مربی ایرانی، تمدید قرارداد شفر و حل مشکلات او صحبت‌هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* خستگی بازیکنان مقابل العین تاثیرگذار بود

فکر می کنم خستگی بیش از حد بازیکنان در کیفیت کار تیم استقلال مقابل تاثیر گذاشت. البته اگر موقعیتهای ما گل می شد، اختلاف نتیجه به بیش از دو گل می رسید اما بدشانس بودیم.

* مقابل الریان صعودمان قطعی می شود

نباید فراموش کنیم العین هم تیم بسیار خوبی است. قیمت سه بازیکن آنها معادل کل هزینه باشگاه استقلال است. به هر حال امیدوارم  استقلال در بازی بعدی که مقابل الریان است، صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

* دادن اطلاعات توسط مک درموت به مربی العین صحت نیست!

من هم این موضوع را شنیده ام که «زوران مامیچ سرمربی تیم العین در پایان بازی مدعی شد یکی از دوستانش از ایران اطلاعات استقلال را به وی داده بود و گفته می شود این فرد، مک درموت مربی سابق بدنساز استقلال است» ولی چون قطعی نیست، نمی توان اظهارنظری کرد. باید ببینیم این خبر تا چه حد صحت دارد.

* بعد از 25 هفته بحث بدنسازی پیش فصل درست نیست!

در مورد صحبتهای وینفرد شفر مبنی بر اینکه استقلال به خاطر بدنسازی پیش از فصل دچار مشکل شده است باید بگویم که پیش از شروع فصل، یک سری ایرادات و انتقادات وجود داشت ولی با گذشت ۲۵ هفته از لیگ برتر و چند مسابقه در آسیا، نمی توان گفت چنین موضوعی بوده است.

* قبل از سال جدید با شفر تمدید می کنیم!

قرار است قبل از سال جدید جلسه ای با شفر برای تمدید قرارداد داشته باشیم. هیات مدیره به مدیرعامل باشگاه اختیار تام داده است تا در این راستا اقدام کند. هواداران نگران نباشند. شفر انسان بزرگی است و مسائل مالی برای او در درجه دوم است.

* اولویت ما حل مشکلات شفر است!

تمام ابزار موردنیاز وینفرد شفر باید تامین شود. ما نمی خواهیم سرمربی تیم در محدودیت باشد و کار کند. مطمئنا درخواست های مدنظر شفر را برای او فراهم می کنیم. درباره اینترنت هم باید بگویم که این مشکل خیلی بد است. ما در کشوری هستیم که دسترسی به اینترنت محدود نیست. اولویت ما حل مشکلات شفر است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار