81

انگار دوستان کمیته انضباطی به جای اینکه در تلاش برای کم کردن تنش ها و بی اخلاقی ها باشند هر روز با مصاحبه های عجیب فضای فوتبال را به سمت زورگویی سوق میدهند

به گزارش استقلال نیوز حسین عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره اظهارات معاونت حقوقی باشگاه استقلال که عنوان کرده این کمیته مرتکب اشتباه نشود تا مدارک استقلال در ارتباط با برخوردهای کمیته انضباطی با آنهایی که علیه داوری حرف زده اند را رو کند اظهار داشت: حالا که اینطور شد مطمئن باشند که ما این اشتباه را می کنیم و حکم مربوطه را اعلام خواهیم کرد. ظاهرا معاون حقوقی باشگاه استقلال بیکار است که می خواهد با این حکم برای خود سرگرمی بوجود بیاورد و مشغول استخراج آمار شود.

وی افزود: البته این قبیل اظهارت را در سوابق ایشان کم ندیده ایم و هر بار ما حکمی صادر می کنیم چنین اظهاراتی مطرح می شود که این نوع رفتار از فردی که خود را حقوقدان معرفی می کند بعید است ولی در نهایت بازهم اعلام می کنم علی رغم اینکه هنوز رای ما صادر نشده اما یقینا ما اقدامات مان را طبق برنامه قبلی ادامه خواهیم داد.

دبیر کمیته انضباطی در این باره اضافه کرد: این قبیل حرف ها تاثیری در عملکرد کمیته انضباطی نخواهد داشت. بزرگتر از بزرگی هم و یا هر مقام دیگری که باشد ما آنچه را که آئین نامه انضباطی در حیطه اختیارات ما قرار داده عملی می کنیم.کسی که مرتکب تخلفی شده و پنج نفر از اعضای کمیته انضباطی به این نتیجه رسیده اند که تخلف صورت گرفته طبق آئین نامه برای آن مجازات صادر می شود. حال اینکه این مجازات چه خواهد بود به زودی اعلام می شود.

عبداللهی اضافه کرد: لطفا هر زمان رای ما اعلام شد آن را به اطلاع معاون حقوقی باشگاه استقلال برسانید تا آنچه که وعده کرده است را از حرف به عمل تبدیل کند و آمارشان را در اختیار خبرگزاری ها بگذارند تا روزنامه ها هم آن را چاپ کنند. این خواهش را از دوستان رسانه ای دارم که حتما انجام شود. سابقه چند ساله کمیته انضباطی بیانگر این مطلب است که هرگز تحت تاثیر مطالب عنوان شده قرار نمی گیرد.

این مقام قضایی در فدراسیون فوتبال در این باره که بزرگی اعلام کرده درباره باشگاه استقلال در حق خودشان بدآخری نکنند گفت: به زودی مشخص می شود که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. انشاالله اگر دو روز تحمل کنند رای اعلام می شود و همه چیز مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها  
لنگ 0 امید استقلال 6
0 #1 لنگ 0 امید استقلال 6 1394-12-05 13:52
تو خیلی بی خود کردی مردک انگار لات خانه است نه کمیته انضباطی
نقل قول کردن
Mohammad
0 #2 Mohammad 1394-12-05 14:53
مثل اینا که عقده ی ریاست دارن میخوان بگن رییس ماییم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار