مهدی امیر آبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و با نبود یک یا دو بازیکن مصدوم، در دیدار مقابل نفت و الریان دچار مشکل نخواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس، اواخر سال 96 را سالی خوب برای استقلال ارزیابی کرد و با انتقاد از برگزاری دیدار دوستانه ایران و سیرالئون، آرزو کرد تیم ملی در جام جهانی 2018 بدرخشد.

* سال 96 برای استقلال

تبعاً اواخر سال 96 برای استقلال شرایط نسبت به اول سال خیلی بهتر شد. تیم روند رو به رشد خود را پیدا کرد و بهتر است آن خاطرات تلخ را فراموش کنیم. امیدوارم در ابتدای امسال سال 97 برای استقلال خوش‌یمن باشد و این تیم بتواند به موفقیت‌های چشمگیر دست پیدا کند.

* متکی نبودن استقلال به بازیکنی خاص

در مورد اینکه می گویند استقلال در همین ابتدا باید به مصاف نفت تهران و نماینده کشور قطر برود و در نبود بازیکنی مثل تیام دچار مشکل می‌شود، شفاف بگویم که درب آن باشگاه را باید گل گرفت که بخواهد به یک بازیکن متکی باشد، استقلال خیلی بزرگ است و نفرات این تیم با نفرات ذخیره فقط یک درصد فاصله دارد. این خوب نیست که چون تیام مصدوم شده استقلال نمی‌تواند نفت یا الریان را ببرد.

* بازی های دوستانه تیم ملی

بازی با سیرالئون مضحک و مسخره بود به نظرم با برگزاری چنین بازی مردم ایران را دست انداختند و من شنیدم کی‌روش بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت این یک بازی تمرینی بود در حالی که هزار تیم دیگر می‌توانستند جای سیرالئون باشند. شنیدم که رئیس فدراسیون آنها گفته بود این تیم اصلی نبوده و این برای فوتبال ایران زشت است که ما بخواهیم با تیم‌های این چنینی بازی کنیم.

* آرزو در سال جدید

من امیدوارم که سال 97 سال خوبی برای استقلال و هوادارانش باشد شاید مردم ما کمی از فوتبال دلزده شده‌اند ولی امیدوارم تیم ملی ما در جام جهانی بدرخشد و رونق فوتبال برگردد. من یادم می‌آید وقتی سال 98 استرالیا را بردیم تمام مردم به خیابان ریخته بودند و این واقعا یک شور و اشتیاق اجتماعی خاصی بود که از طریق فوتبال به دست آمد.

* جای خالی عزیزان

ما خیلی از عزیزان را از دست دادیم چه استقلالی‌ها و چه پرسپولیسی‌ها اینجا دیگر بحث رقابت نیست ولی نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم چون همه عزیزان ما جایشان خالی است و امیدوارم آنهایی که بین ما نیستند روحشان شاد باشد.

* پیام نوروزی‌ برای مردم

پیام نوروزی‌ام برای مردم ایران سلامتی و سلامتی است چون امسال با به دنیا آمدن دخترم به شخصه سال خوبی را تجربه کردم و دوست دارم همه در صحت و سلامت در کنار هم زندگی کنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار