وینفرید شفر

تیم فوتبال استقلال در حالی در ایام تعطیلات نوروزی دو دیدار مهم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد که ملی پوشان این تیم در اردوی تیم ملی حضور دارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر تقریبا در مرز جنون است. سرمربی تیم فوتبال استقلال باورش نمی شود که 5 ملی پوشش را تنها چند ساعت مانده به بازی با نفت تهران در اختیارش می گذارند. آن هم خسته کوفته!

شفر باید استقلال را برای بدست آوردن جایگاه دوم جدول لیگ برتر به میدان بفرستد، بعد همین لشگر خسته را برای مصاف بزرگ آسیایی روز سیزده به در مقابل الریان آماده کند.

اردو‌ و بازی‌های دوستانه تیم ملی در نوروز 97 با رقابت‌های لیگ برتر تداخل دارد و استقلال برای دو مسابقه نوروزی‌اش با بد شرایطی مواجه شده است.

آبی‌های پایتخت روز نهم فروردین با نفت تهران بازی دارند و طبعا نمی‌توانند از 5 بازیکن ملی‌پوش‌شان یعنی حسین حسینی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری و امید ابراهیمی استفاده کنند. آبی پوشان روز سیزدهم فروردین هم باید بازی مرگ و زندگی‌شان در مرحله گروهی را برابر الریان قطر برگزار کنند.

استقلالی ها تلاش زیادی برای لغو بازی مقابل نفت کردند. طبق قانون لیگ، تیم هایی که بیش از 3 ملی پوش داشته باشند، می توانند بازی های شان را عقب بیاندازند. ولی قرار نیست در این شرایط این قانون را برای دو تیم قرمز و آبی پایتخت اعمال کنند.

فتاحی، رئیس سازمان لیگ می گوید چاره دیگری ندارند. این اتفاق بیافتد دیگر لیگ تمام نمی شود. حاصل این رخداد اما می تواند به قیمت آسیب دیدگی سرمایه های فوتبال ملی باشد و باید دید اگر خدای نکرده چنین حادثه تلخی رخ دهد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

با این حساب وینفرد شفر در نیمه دوم تعطیلات نوروزی با یک ابرچالش دست به گریبان خواهد بود. تئوریسین آلمانی، باید نشان دهد که این کاره است!

به گزارش استقلال نیوز، استقلال در صورت برتری مقابل الریان قطر در روز سیزدهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی، به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد و دیدار پایانی این تیم مقابل الهلال عربستان در کشور کویت یک دیدار تشریفاتی خواهد بود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار