محمد نوازی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اولین سالی که به استقلال آمده بودم پاس گلی به علیرضا اکبرپور دادم و بازی را یک بر صفر بردیم که خاطره خوبی در ذهن من است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوازی مربی‌ تیم امید استقلال، در سال 96 به عرصه مربیگری ورود کرد و آرزوهای بزرگی در سر دارد. ستاره اسبق آبی پوشان پایتخت و همچنین تیم ملی ایران در گفت و گویی متفاوت با خبرگزاری ایلنا صحبت های جالبی را بر زبان آورده که شما را به خواندن آن دعوت می کنیم:

* سال 96 برای شما چگونه سپری شد؟

خدا را شکر بد نبود. هم شادی بود هم غم اما غمش بیشتر بود. بسیاری از هموطنانمان را از دست دادیم و این اتفاقات دیگر پیش نیاید تا مردم ایران زیر سایه آرامش شاد باشند. شروع مربیگری خوب در رده های امید داشتم و رده پنجم را کسب کردیم.

* آرزوی شما در سال 97؟

امسال اگر باشیم با نتیجه بهتر چند بازیکن جوان را به تیم بزرگسالان معرفی می‌کنیم. آرزو دارم پیشرفت داشته باشم و پلکانی پیش بروم. سال تحویل برای همه مردم و اعضای خانواده‌ام آرزوی سلامتی دارم و سال جدید را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

* بهترین عیدی که گرفتید؟

بهترین؟ از نظرم پول بوده. به ذهنم نمی‌رسد چه چیز خوبی دیگری وجود داشت. الان رفت و بازدید ها عوض شده اما همه چیز تغییر می‌کند و نو خواهد بود.

* جام جهانی را در پیش داریم، شرایط برای ایران چگونه خواهد بود؟

این ویترین بزرگی است که همه دنیا آن را تماشا می‌کنند. امیدوارم برنامه‌های تدارکاتی و بازی‌های دوستانه طوری پیش برود که در نهایت آمادگی باشیم و به مرحله بعدی صعود کنیم. فقط ارائه بازی خوب نیست و باید بلندپرواز باشیم تا قدم های محکم برداریم.

* وضعیت استقلال در سال 96؟

استقلال در سال 96 دو چهره متفاوت داشت. شروع خوبی نداشت اما با حضور وینفرد شفر خداراشکر بهتر شد. مردم راضی هستند و بازی مقابل العین را باید به فال نیک بگیریم. همیشه این تیم را حمایت می‌کنم و امیدوارم در سال 97 هم شروع خوبی داشته باشد.

* بهترین مربیانی که با آنها همکاری کردید کدام بودند؟

ناصر حجازی، امیرقلعه نویی دو مربی خوبی بودند که همکاری با آنها داشتیم. اولین سالی که به استقلال آمده بودم پاس گلی به علیرضا اکبرپور دادم و بازی را یک بر صفر بردیم که خاطره خوبی در ذهن من است. خاطره تلخ من پنالتی بود که با قیمت از دست دادن قهرمانی آسیا تمام شد.

* هنوز هم به این اتفاق فکر می‌کنید؟

بله. هر لحظه ای که در مستطیل سبز حضور پیدا می‌کنم تمامی خاطراتم را به یاد می‌آورم.

* محمد نوازی جایگاهش را به چه کسی مدیون است؟

هرکسی الگویی و راه و روشی دارد. در آن سال‌ها کمک بچه های خزانه و مربیان پایه بوده که خیلی تاثیرگذار بود. فکر می‌کنم مربیان پایه تاثیر بسزایی دارند و به همین دلیل سعی کردم کارم را در این رده آغاز کنم.

* به مربیگری در تیم بزرگسالان استقلال فکر می‌کنید؟

بله این آرزوی من است و سعی دارم پله پله پیش بروم تا به هدفم برسم. امیدوارم به وقتش این خبر خوش به من برسد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار