داریوش شجاعیان

هافبک تکنیکی استقلال گفت: حضور وینفرد شفر، شوک مثبتی به استقلال وارد کرد و با اضافه شدن مصدومان و محرومان همه چیز دست به دست هم داد تا هواداران را خوشحال کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر در خصوص مسائل مختلف از جمله پیوستنش به استقلال، تجربه حضور در دربی، دلایل نتیجه نگرفتن منصوریان و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* قابلیت بازی در چند پست را دارم

در استقلال در پستهای هافبک نفوذی، هافبک چپ و هافبک راست بازی کرده ام. قابلیت بازی در چند پست را دارم و هرجا که وینفرد شفر قابل بداند، بازی می کنم.

* آرزویم پوشیدن پیراهن استقلال بود

نیم فصل اولین دوره حضورم در لیگ برتر و در تیم گسترش فولاد بود که از استقلال پیشنهاد داشتم. به فراز کمالوند سرمربی تیم گفتم می خواهم به استقلال بروم و دلم می خواست به این تیم برسم. وقتی هم پیراهن استقلال را پوشیدم، احساسم قابل وصف نبود. همیشه آرزویم این بود که در ورزشگاه آزادی برای استقلال بازی کنم.

* همه چیز پول نیست

من از کودکی استقلالی بودم. بعضی چیزها را نمی شود با پول عوض کرد.

* فکر نمی کردم دربی با بازی های دیگر فرق داشته باشد

قبل از دربی اول با خودم می گفتم دیدار با پرسپولیس هم یک مسابقه ای است که تمام می شود ولی بازیکنان تیم می گفتند دربی با تمام مسابقات فرق دارد. وقتی در دربی رفت این فصل شکست خوردیم، یک هفته‌ی مشکل را پشت سر گذاشتیم و حتی شب ها درست نمی خوابیدیم! خوشبختانه در دربی برگشت پیروز شدیم و یک هفته راحت بودیم. بعد از دربی هم توانستیم مقابل العین عملکرد خوبی داشته باشیم. در مجموع، اسفند، ماه سنگینی بود که از آن سربلند بیرون آمدیم.

* با منصوریان استرس داشتیم!

اول فصل بازی سختی با صنعت نفت داشتیم. همان موقع سه بازیکن اصلی ما را محروم کردند و همه چیز به هم ریخت. لیگ را با باخت شروع کردیم واسترس گرفتیم و رفته رفته این استرس بیشتر هم شد. فشارها به جایی رسید که منصوریان استعفا کرد ولی بعد از حضور وینفرد شفر، شوک مثبتی به استقلال وارد شد. مصدومان و محرومان هم رسیدند و همه چیز دست به دست هم داد تا هواداران خود را خوشحال کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار