حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل اظهار نظر در مورد داوری دیدار این تیم و العین، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه مالی شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) جدیدترین آرای انضباطی خود را اعلام کرد که بر این اساس حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از سوی بالاترین نهاد فوتبالی در قاره کهن با جریمه مالی مواجه شد.

بر این اساس، حسن زمانی که به انجام مصاحبه های فراوان و اظهار نظرهایی که بعضا" در حیطه وظایف او نیست مشهور است، به دلیل زیرسؤال بردن صلاحیت داور، استفاده از الفاظ نامناسب و کشاندن بازی به جنجال در دیدار استقلال مقابل العین در امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت پنج هزار دلار آمریکا جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین AFC به این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هشدار داد در صورت تکرار چنین رفتاری با مجازات بیشتری جریمه خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره جریمه پنج هزار دلاری او توسط AFC به دلیل اظهاراتش علیه داور دیدار استقلال برابر العین امارات، برتری استقلال مقابل الریان و تمدید قرارداد شفر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* جریمه مالی از سوی AFC

با توجه به اینکه به صورت رسمی چیزی را ندیده‌ایم، نمی‌توانیم اظهارنظری هم انجام دهیم. ما دنبال این بودیم که حق استقلال را بگیریم که متأسفانه بازهم در حق‌مان ظلم شد. همین طوری که نمی‌توانند جریمه کنند. صحبت‌های ما در مورد بازی با العین، در راستای باشگاه بود و عین درخواست باشگاه برای رسیدگی به داوری را در مصاحبه‌هایم مطرح کردم و چیز اضافه‌ای نگفتم.

* بازی با الریان

بازی خیلی خوبی بود و بهتر از این نمی‌شد. در واقع می توان گفت ما بازی زیبای خودمان را به الریان تحمیل کردیم و آنها برابر استقلال حرفی برای گفتن نداشتند. ما به تیممان امیدوار بودیم و با این نتایج امیدواری‌مان بیشتر هم شد. امیدوارم بتوانیم امسال ستاره سوم قهرمانی را کسب کنیم.

* به دنبال ستاره سوم

باتوجه به قطعی شدن صعود استقلال، از حالا باید به فکر برنامه های مراحل بعد باشیم. این تیم لیاقت این را دارد که در آسیا ستاره سوم را بگیرد و به عنوان قهرمانی برسد. پیش از این گفته بودم اگر از این گروه که به گروه مرگ معروف بود صعود کنیم، ۵۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده ایم. در این گروه، الهلال نایب قهرمان فصل گذشته آسیا حذف شد و العین و الریان برای صعود در کنار استقلال رقابت می کنند.

* تمدید قرارداد شفر

اختیارات کارها در مورد تمدید قرارداد وینفرید شفر به مدیرعامل باشگاه سپرده شده است و در روزهای آینده بحث تمدید قرارداد را به صورت رسمی خواهید شنید. توافق اولیه صورت گرفته و سیدرضا افتخاری کارهای اولیه را انجام داده است. شفر چیز خاصی نمی خواهد! درخواست های شفر حداقل های موردنیاز یک سرمربی است که ما هم موظف هستیم این درخواستها را فراهم کنیم.

* پاداش به بازیکنان

خسرو حیدری کاپیتان گفته منتظر عیدی باشگاه هستیم. ما قبل از بازی العین در امارات به بازیکنان یک پاداش دادیم و بابت این موفقیت ها هم قطعا به بازیکنان پاداش می دهیم.

* برنامه ریزی سازمان لیگ

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید طوری برنامه ریزی کند که مشکلی برای بازیکنان ملی پوش پیش نیاید. اگر بازیکنان تیم ملی به خاطر فشردگی مسابقات مصدوم شوند، مسئولان باید به مردم پاسخگو باشند. سرمربی تیم ملی باید بداند بازیکنان سرمایه های کشور و تیم ها هستند و باید به نحو احسن از آنها استفاده کند.

* استقلال و تیم ملی

ما با تیم ملی دعوا نداریم و وارد دعوا نمی شویم. تیم ملی، تیم همه ماست و در اولویت قرار دارد. با این حال می خواهیم رعایت حال باشگاه ها هم بشود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار