محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: صعود بعنوان سرگروه هم می‌تواند بر اعتبار آسیایی استقلال بیافزاید و هم مسیر صعود به مراحل بعدی را هموارتر نماید.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری مهر، در مورد پیروزی آبی پوشان مقابل الریان، اهمیت صعود به عنوان سرگروه، حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، ادامه رقابت های لیگ برتر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال در اوج بلوغ

بازی خیلی خوبی را از استقلال شاهد بودیم و این بازی نشان داد که تیم به اوج بلوغ خود در این فصل رسیده است. وقتی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تیمی جلودار استقلال نیست و حتی در هفته‌هایی که بازی‌ها فشرده است و هر سه چهار روز یکبار بازی برگزار می‌شود باز هم این تیم تا این اندازه خوب عمل می‌کند، مشخص است که در اوج دوران آمادگی قرار دارد.

* مدیریت خوب شفر برای بازی با الریان

بعد از پیروزی بر نفت تهران در فاصله زمانی بسیار کمی به مصاف الریان رفتیم و باتوجه به این که ۶ بازیکن ما در اختیار تیم ملی بودند و تعداد مصدومان هم کم نبود، شفر به خوبی توان بدنی بازیکنان را مدیریت کرد تا در این بازی حساس بازیکنان از نظر بدنی دچار کمبود نشوند و مقابل الریان کمبود قوای بدنی احساس نشود.

* صعود به عنوان سرگروه

درست است که صعود ما قطعی شده اما تیم نباید فقط به صعود راضی شود. ما باید به دنبال این باشیم که بعنوان سرگروه راهی مرحله بعدی مسابقات شویم. صعود بعنوان سرگروه هم می‌تواند بر اعتبار آسیایی استقلال بیافزاید و هم می‌تواند مسیر صعود به مراحل بعدی را هموارتر نماید. 

* حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا

باید پله به پله بالا رفت و مرحله به مرحله فکر کرد. فعلا در آسیا مشکل ما رسیدن به فینال نیست. الان باید به الهلال فکر کنیم و این که بتوانیم بعد از آن بازی هم صدرنشینی در گروه را حفظ کنیم.  باید بعنوان سرگروه از این مرحله راهی مرحله بعدی شویم.

* انگیزه ها برای ادامه لیگ برتر

گرچه ما فینال جام حذفی را هم پیش رو داریم و این شانس را داریم که یک جام را به زودی تصاحب کنیم، اما نباید انگیزه بازیکنان ما در لیگ هم کم شود. این روح جنگندگی که در تیم ایجاد شده باید حفظ شود و بازیکنان ما باید به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کنند. درست است که دیگر نمی‌توانیم قهرمان شویم، اما باید تا آخرین روز برای نایب قهرمانی بجنگیم و تلاش کنیم. ضمن این که در بالای جدول فشردگی امتیازات زیاد است و ممکن است با یک غفلت کوچک چند رده سقوط کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار