رضا حسن زاده

پیشکسوت و باشگاه استقلال گفت: صدرنشینی در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا که الهلال عربستان در قعر جدول آن قرار دارد، نشان از بزرگی تیم استقلال می‌دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال که سابقه 2 بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی در این رقابت ها را در کارنامه دارد در گفت وگو با خبرگزاری مهر، ضمن تمجید از بازی های خوب استقلال در لیگ برتر و پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل الریان قطر به لزوم تقویت آبی پوشان برای رسیدن به فینال این رقابت ها تاکید کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* استقلال مجال نفس کشیدن به الریان نداد

شاید مثال قشنگی نباشد اما برای روشن شدن می‌گویم بازیکنان استقلال همانند یک گله گرگ گرسنه بازی را آغاز کردند و از همان دقیقه اول به تیم الریان مجال نفس کشیدن و تفکر ندادند. شاگردان شفر خیلی زود تیر خلاص را بر پیکر الریان وارد کردند و میخ شان را برای پیروزی در این دیدار کوبیدند.

* گل زودهنگام جپاروف استرس را از بازیکنان دور کرد

استقلال مقابل الریان ضربتی کارش را شروع کرد و خیلی زود به آنچه می خواست رسید. گل زودهنگام جباروف باعث شد تا استرس بر جان بازیکنان نیفتاد و هواداران هم با انگیزه و روحیه بیشتری تیم را مورد حمایت قرار دهند. تجربه نشان می‌دهد در چنین بازی‌هایی هرچقدر دیرتر تیم میزبان به گل برسد گل زدن سخت می‌شود.

* استقلال بهترین تیم ایران است

استقلال به شرایطی رسیده که می‌توان گفت بهترین تیم ایران است. این تیم در بازی های فشرده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آزمایش خوبی پس داد و ثابت کرد که در مسیر پیشرفت و تعالی گام بر می‌دارد.

* صدرنشینی در گروه مرگ نشان از بزرگی استقلال است

می‌توان مدعی شد این تیم نه تنها بهترین تیم فعلی ایران است، بله یکی از بهترین تیم در غرب آسیا است. بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا این ادعای ما را ثابت می‌کند. صدر نشینی در گروهی که به آن نام گروه مرگ داده بودند و الهلال که نایب قهرمان آسیا است در آن گروه در قعر جدول قرار دارد نشان از بزرگی تیم استقلال می‌دهد.

* استقلال برای قهرمانی در اسیا باید تقویت شود

واقعا از الان زود است که بخواهیم از شانس رسیدن به فینال آسیا و حتی قهرمانی در این مسابقات حرف بزنیم. رسیدن به فینال آسیا ساده نیست. همه تیم های آسیایی که مدعی قهرمانی هستند در مراحل گروهی به بعد چهره دیگری از خود نشان می دهند و کلا متحول می‌شوند. این بضاعت استقلال برای صعود از گروه مناسب بود و شاید با این بضاعت حتی بتوان به جمع ۸ تیم و یا حتی با زحمت به جمع ۴ تیم رسید. اما برای راهیابی به فینال و قهرمان شدن قطعا تیم باید تقویت شود. 

* بهتر است با الدحیل بازی نکنیم

باید به فکر تثبیت صدرنشینی خود در روز آخر مسابقات باشیم چرا که قطعا بازی کردن یا بازی نکردن با الدحیل در مرحله بعدی مسابقات می‌تواند برای صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا تاثیر گذار باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار