دیدار استقلال و مشکی پوشان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مشکی پوشان مشهد با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های استقلال تهران  و مشکی پوشان مشهد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:55 امروز(جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، پژمان منتظری،‌ روزبه چشمی، امید نورافکن، آرمین سهرابیان، بویان، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، سرور جباروف،‌ داریوش شجاعیان(علی قربانی 40) و جابر انصاری

ترکیب تیم مشکی پوشان: محمدحسن عین افشار، محسن آقایی، وحید عسگری، علی فرامرزی، دانایی، احمدی، کیوان امرایی، حسین بادامکی، حسین زامهران، پیام ملکیان و یونس شاکری

داور: حسین زرگر

کمک داوران: آرمان اسعدی و بابک عباسقلی زاده

دقیقه 1: مشکی پوشان دو کرنر پیاپی به دست آورد که هیچ حاصلی برای این تیم نداشت. 

دقیقه ۴: پاس عمقی جباروف را دروازه بان مشکی پوشان زودتر از مهاجم استقلال مهار کرد. 

دقیقه ۸: ارسال فرشید اسماعیلی را مدافعان مشکی پوشان دفع کردند تا اولین کرنر استقلال به دست بیاید.ضربه کرنر را جباروف روی دروازه مشکی پوشان فرستاد که مدافعان توپ را دور کردند.

دقیقه ۱۱: شوت بازیکن مشکی پوشان را حسینی دروازه بان استقلال مهار کرد. مدافعان استقلال در این لحظه غافلگیر شدند.

دقیقه ۱۳: شوت جباروف از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه مشکی پوشان به اوت رفت. پیش از این صحنه بازیکنان مشکی پوشان روی چشمی مرتکب خطا شدند.

دقیقه ۱۵: پاسکاری خوب بازیکنان مشکی پوشان باعث شد که یک فرصت شوتزنی دیگر برای این تیم به وجود بیاید که شوت امرایی را دروازه بان استقلال مهار کرد.

دقیقه ۱۹: امرایی بازهم پابه توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد و توپ را پاس داد که شوت بازیکن مشکی پوشان با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: استقلال صاحب دومین ضربه کرنر شد که این ضربه را جباروف روی دروازه زد اما مدافعان مشکی پوشان به راحتی توپ را مهار کردند.

دقیقه ۳۵: جابر انصاری در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالیکه می توانست ابراهیمی را صاحب موقعیت گل کند، با یک چرخش توپ را به سمت دراوزه مشکی پوشان شوت کرد و توپ به کنار دروازه خورد.

دقیقه ۴۵: شوت جابر انصاری بعد از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد. این ضربه کرنر استقلال را جباروف روی دروازه فرستاد که مدافعان توپ را مهار کردند و تبدیل به یک ضد حمله شد اما داور سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار