علی جباری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: شفر نتایج خوبی گرفته و باشگاه به تعهداتش پایبند است ولی حالا اطرافیانش باعث شده اند رقم قرارداد را افزایش دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان و همچنین صحبت‌هایی که پیرامون تمدید قرارداد شفر انجام داده بود مسائل زیر را عنوان کرد. در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* اطرافیان شفر شیطنت می کنند

هنگامی که شفر به استقلال آمد صحبت‌هایی بین او و مدیریت باشگاه انجام شد و او توافقاتی کرد که اگر نتایج مثبتی در استقلال بگیرد و عملکردش خوب باشد رقمی به قرارداد سال گذشته او اضافه شود و باشگاه هم این موضوع را پذیرفته و حالا از شفر انتظار می‌رود به صحبت‌هایی که سال گذشته با استقلالی‌ها انجام داده پایبند باشد اما ظاهراً یکسری از اطرافیان وی به او حرف‌هایی زده‌اند و چیزهایی یادش داده‌اند که چندان خوشایند نیست.

* در آینده نزدیک اسم کسانی که دردسار ساز هستند را می گویم

در آینده نزدیک اسم آنها را خواهم گفت. این افراد برای استقلال مشکل‌ساز هستند و هر وقت می‌خواهد تیم اوج بگیرد اقدام به شیطنت می‌کنند. الان صلاح نیست اسم آنها را بگویم چون استقلال بازی آسیایی مهم دارد و طبیعتاً تیم باید تمرکز داشته باشد.

* ظاهراً شفر درخواست های جدیدی دارد

او تیمی را که دست دیگران بوده تحویل گرفته و خوشبختانه نتایج خوبی هم کسب کرده‌اند اما وقتی با مدیران باشگاه مذاکره کرد گفته بود که مثلاً با N میلیون تومان کار می‌کنم و اگر موفق شد شرایط تیم را عوض کند و جام بیاورد مسائل دیگری به قراردادش اضافه شود. حالا هم باشگاه این موضوع را پذیرفته اما خود شفر حرف‌های دیگری می‌زند و ظاهرا درخواست‌های دیگری دارد.

علی جباری

* باشگاه به توافقاتش با شفر پایبند است

باشگاه به صحبت‌هایی که با شفر انجام داده پایبند است و دوست دارد شفر بماند چون هواداران این مربی را می‌خواهند، سرمایه باشگاه استقلال هواداران هستند و باشگاه هم دوست دارد این اتفاق بیفتد.

* نباید دبه درآورد

بله عجیب نیست ولی باشگاه با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند.به طور مثال روزی که شفر به ایران آمد تا با باشگاه مذاکره کند ما در کمیته فنی نشستیم و این مربی اعلام کرد که فقط خودش و پسرش به ایران سفر می‌کنند اما در ادامه در حالیکه قرار بود مربیان ایرانی با او کار کنند وی تنها بیژن طاهری را پذیرفت. بعد از آن هم یکی یکی خارجی‌ها اضافه شدند. قرار بود پسر شفر فقط آنالیزور باشد و از بالا بازی‌ها را تماشا کند و مربیان ایرانی از سرمربی آلمانی کار یاد بگیرند درست مثل زمان سکوموروخوف که من سرپرست تیم بودم و رضا نعلچگر و ملک‌احمدی دستیاران آن مربی در نهایت هم تیم به موفقیت رسید و بالا آمدیم. همه حرف من این است اگر یک نفر حرف می‌زند باید به حرفش پایبند باشد و نمی‌دانم آیا گفتن چنین کلمه‌ای درست است یا نه اما به اعتقاد من نباید «دبه» کند. این را هم به او یاد داده‌اند چون نتیجه گرفته و حالا هم که هواداران خوشحال هستند او نباید این کار را بکند. حال من یک سوال دارم.

* اگر شفر نتیجه نمی گرفت آیا الان چنین شرایطی را داشت؟

فکر کنید امروز تازه شفر به استقلال آمده و قولی هم نداده است. اگر او با تیم نتیجه نمی‌گرفت آیا الان چنین شرایطی را داشت؟ دیروز شنیده‌ام گفته‌اند شفر با برانکو قیاس شده و حتی قرارداد این مربی را هم با هم قیاس کردند اما اینجا استقلال است و با پرسپولیس فرق دارد. این اطرافیانی که به شفر گفته‌اند به خاطر نتایج خوب درخواستش را بالا ببرد اشتباه کرده‌اند، این کار درست نیست و به زودی آنها را معرفی می‌کنیم

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار