ترکیب استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز از هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز از هفته بیست و هشتم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان، بویان نایدنوف، امید ابراهیمی، علی قربانی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری


ترکیب استقلال مقابل گسترش

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر در این دیدار هم با محدودیت هایی برای بازی دادن به شاگردانش روبرو است. فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام علیرغم بازگشت به تمرینات هنوز آمادگی لازم برای 90 دقیقه حضور در میدان را ندارند و شفر هم برای بازی دادن به آن ها ریسک نکرد.

دو مدافع راست آبی پوشان هم هنوز نمی توانند برای استقلال به میدان بروند و این بار کاپیتان منتظری وظیفه بازی در این پست را دارد.

* در این دیدار هم سید حسین حسینی، دروازبان اول شفر وظیفه محافظت از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

** در خط دفاع باز هم زوج موفق سهرابیان-چشمی در قلب دفاع استقلال قرار گرفتند و با توجه به مصدومیت غفوری و حیدری و با توجه به بازی خوب منتظری در سمت راست خط دفاعی در نیمه دوم دیدار مقابل مشکی پوشان، شفر از او به عنوان دفاع راست استفاده خواهد کرد. در غیاب نورافکن امروز زکی پور دفاع چپ استقلال خواهد بود.

*** در میانه میدان ابراهیمی و نایدنوف به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهند کرد و جپاروف، انصاری، شجاعیان هافبک های هجومی استقلال خواهند بود. این دیدار بهترین فرصت برای نایدنوف است تا خود را با دیگر بازیکنان هماهنگ کند.

**** و در خط حمله علی قربانی با توجه به نمایش امیدوار کننده اش در دیدار قبلی و در غیاب تیام به عنوان مهاجم نوک استقلال در این دیدار به میدان خواهد رفت و امیدواریم باز هم نمایش خوبی داشته باشد.

 

اخباررسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار