فرشید اسماعیلی

هافبک محبوب استقلال گفت: می خواهیم 90 دقیقه برای کسب سه امتیاز بجنگیم و تلاش کنیم و به عنوان سر گروه راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال که به همراه سرمربی این تیم در نشست خبری قبل از بازی با الهلال عربستان حضور داشت صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* می خواهیم 90 دقیقه برای سه امتیاز بجنگیم

می‌دانید که الهلال دو روز پیش قهرمان لیگ عربستان شد و یکی از تیم های خوب آسیا است. درست است که این تیم شانسی برای صعود ندارد اما برای حفظ اعتبار خود به میدان می‌رود. ما استقلال هستیم و یکی از بزرگترین، پرافتخار ترین و پرتماشاگر ترین تیم ها در قاره آسیا محسوب می شویم. می‌خواهیم 90 دقیقه برای کسب سه امتیاز بجنگیم و تلاش کنیم و به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی آسیا شویم. از همه ایرانیان داخل کویت تقاضا می‌کنم فردا در ورزشگاه حاضر شوند و از ما حمایت کنند.

* هواداران برایمان دعا کنند

از همه هواداران استقلال در ایران و دیگر نقاط دنیا می‌خواهم ما را دعا کنند و برای ما انرژی بفرستند. می‌دانم که قلب آنها با ما است و ما را از راه دور حمایت م‌کنند و می‌توانیم با دعای خیر آنها برنده بازی باشیم.

اخباررسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار