حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تیم های خارجی به دنبال جذب شفر هستند ولی دو عامل نام بزرگ استقلال و هواداران فهیم این تیم باعث تمدید قراردادش خواهند بود.

 

به گزارش استقلال نیوز،  حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال  در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مهر، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر الهلال عربستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله بعد به عنوان صدرنشین، صحبت‌های زیر را انجام داد. درادامه متناین مصاحبه را می خوانید:

* الهلال را با خفت حذف کردیم

از گروهی به عنوان صدرنشین به مرحله بعد رفتیم که سه قهرمان آسیا در آن حضور داشتند. ما به راحتی و با خفت، الهلال را از این گروه حذف کردیم؛ تیمی پرمدعا که حاضر نشد در کشور خودش با ما بازی کند و به ایران هم نیامد.

* به پرسپولیس هم تبریک می گویم

پرسپولیس هم مثل استقلال به عنوان صدرنشین صعود کرد که باید به طرفداران این تیم هم تبریک بگویم. استقلال و پرسپولیس نشان دادند علاوه بر اینکه دو تیم پرطرفدار هستند، دو تیم ریشه دار ایران هم هستند. امیدوارم ذوب آهن هم امروز از گروهش صعود کند تا با سه نماینده در مرحله بعد حاضر شویم.

* 50 درصد راه قهرمانی در آسیا را رفتیم

به نظرم استقلال بازی را به الهلال دیکته کرد. از تمام هواداران که ما را در این مدت تنها نگذاشتند، تشکر می کنم. همینطور از بازیکنان و کادر فنی. باید به نقش هیات مدیره و مدیرعامل هم اشاره کرد که همدل و هماهنگ کنار یکدیگر کار کردند. با این صعود، استقلال ۵۰ درصد راه را برای کسب ستاره سوم در آسیا طی کرده است و ۵۰ درصد دیگر هم با لطف خدا و حمایت هواداران طی می شود.

* عامل حذف ذوب آهن می شویم!

اگر مرحله بعد با ذوب آهن روبرو شویم مجبوریم با دیگر نماینده ایران بازی کنیم و بر خلاف میل باطنی، باید عامل حذف ذوب آهن شویم!

* مشکل خاصی برای تمدید قرارداد شفر نیست

شفر اگر بخواهد در ایران مربیگری کند، به جز استقلال به هیچ تیم دیگری نمی رود. تا اینجا باتوجه به مذاکرات آقای افتخاری، مشکل خاصی برای تمدید قرارداد نبوده است. به خواست خدا در اولین فرصت مذاکره بعدی با شفر صورت می گیرد و ان شاءالله همه تمدید می کنند.

* دو آیتم عامل نگهدارنده شفر در استقلال است

تیم های خارجی به دنبال شفر هستند ولی دو آیتم عامل نگهدارنده شفر در استقلال است. اول هواداران استقلال و دوم نام بزرگ این تیم. ضمن اینکه استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است. شفر برای اینکه میوه زحمتش را بچیند، به این راحتی تیم را رها نمی کند.

* کارشکنی ها خارج از باشگاه است

احتمالا این مسائل خارج از باشگاه است. تمام ارکان باشگاه دنبال موفقیت تیم هستند. هیچکس درون باشگاه روی این نظر ندارد که تیم موفق نشود. به هر حال در فوتبال شاهد کارشکنی هایی هستیم ولی شفر نباید توجهی به این مسائل داشته باشد.

* به استقلال حسادت می کنند

خیر من در جریان نیستم ولی در فوتبال حسادت وجود دارد و بعضی ها از روی حسادت ممکن است کارهایی انجام بدهند. شاید نمی توانند موفقیت استقلال را ببینند و «چوب لای چرخ» تیم می گذارند ولی استقلال با این حاشیه ها متوقف نمی شود.

* قیمت دستیاران شفر بالا نیست

اولویت ما خود شفر است و سپس با نظر او، با دستیارانش مذاکره می شود. قیمت دستیاران شفر هم بالا نیست. فکر نمی کنم در این شرایط شفر دنبال قیمتی باشد که برای ما قابلیت اجرایی نداشته باشد. شفر آدم مادی نیست و بر سر مسائل مالی قراردادش «دَبه» نمی کند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار