رضا حسن زاده

پیشکسوت و باشگاه استقلال گفت: بازیکنان و هواداران استقلال نباید از الان خود را برنده دیدار با ذوب آهن و صعود کننده به مرحله بعد بدانند.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال  در گفت و گو با خبرگزاری مهر، در رابطه بازی استقلال با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* از اینکه 3 تیم ایرانی صعود کرده اند خوشحالم

از این که ذوب آهن هم بعنوان سومین تیم ایرانی از گروه مقدماتی‌اش صعود کرد بسیار خوشحالم. حضور سه تیم ایرانی بین ۸ تیم برتر قاره آسیا اتفاق خوبی است که برای فوتبال ایران افتاده است. اما به حکم قرعه لااقل یکی از این دو تیم نمی‌توانند به جمع ۸ تیم برتر آسیا برسند.

* نباید ذوب آهن را دست کم گرفت

برخی از هواداران از برخورد ذوب آهن به استقلال خوشحال هستند و خوش بینانه از الان این تیم را راه یافته به مرحله بعد می‌دانند. در صورتی که عبور از سد ذوب آهن کار ساده‌ای نیست. به هیچ وجه نبایداین تیم را دست کم گرفت. آن هم در یک چنین بازی سختی در آسیا. همانطور که می‌دانید عملکرد ذوب آهن در لیگ برتر هم از استقلال بهتر است. پس این تیم اصلا حریف ساده‌ای نیست. حتی به نظر من شاید اگر استقلال در مرحله بعدی با تیمی مثل لوکوموتیو تاشکند بازی می‌کرد کاری ساده تر داشت. اما ذوب آهن حریفی بسیار سر سخت مقابل استقلال است و نباید از الان یک پیروزی برای این بازی کنار گذاشت.

* امیدوارم استقلال تیم صعود کننده به مرحله بعد باشد

اگر از زاویه دیگری به برخورد استقلال و ذوب آهن در این مسابقات نگاه کنیم می‌توان گفت این رویداد یک ایراد دارد و آن هم این است که حتما یکی از تیم های ایرانی در این مرحله حذف می‌شود و یک حسن دارد و آن هم این است که حتما یک تیم ایرانی به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه می یابد. من بعنوان یک استقلالی و پیشکسوت این باشگاه امیدوارم این اتفاق برای استقلال افتاده و قرعه صعود به نام این تیم در بیاید.

* نباید از بازی با پیکان و خونه به خونه غافل شد

در گیر و دار این رقابت‌های آسیایی استقلالی‌ها نباید از بازی‌های باقی مانده در لیگ و از آن مهمتر از فینال جام حذفی غفلت کنند. شفر باید یک بازی شطرنج گونه و سه جانبه را برای ادامه کارش طراحی کند. اهمیت دیدار با پیکان در لیگ برتر و دیدار با خونه به خونه در فینال جام حذفی کمتر از دیدار با ذوب آهن در آسیا نیست و غفلت از این بازی‌ها می تواند پشیمانی به بار بیاورد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار