139403211309033475470334

دستیار ویژه مدیر عامل استقلال این روزها به سرو سامان دادن اوضاع باشگاه مشغول است و کادر فنی استقلال امیدوار به رفع مشکلات باشگاه توسط نصرالله عبدالهی است.

به گزارش استقلال نیوز نصراله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار دیروز استقلال برابر اکسین البرز اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم حریف با اینکه از لیگ دسته دو برابر استقلال قرار گرفته بود بازی جاندار و تاکتیکی را ارائه کرد که اتفاقا باعث شد تا استقلال هم محک خوبی بخورد. این بازی از هر جهت برای استقلال مفید بود و هدفی که کادر فنی از برگزاری اش دنبال می کرد محقق شد.

وی در این باره که چه هدفی مدنظر کادر فنی بوده توضیح داد: حفظ هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و دور نشدن از شرایط بازی مهمترین هدف از برگزاری این دیدار بود. اینکه بازیکنان در پست های مختلف در شرایط غیر از مسابقه محک خورده و بتوانند در آرامش تاکتیک های مدنظر کادر فنی را به نمایش بگذارند.

دستیار ویژه افشارزاده اضافه کرد: این قبیل بازی ها آن هم در حدفاصل بوجود آمده بین مسابقات لیگ کمک می کند که مربیان روی نقاط ضعف تیم کار کنند تا آنها برطرف شده و در عوض روی تاکتیک هایی که باید برابر حریف بعدی شان انجام شود تمرکز می کنند تا در خود مسابقات اصلی کار برای تیم راحت تر باشد.

عبداللهی تأکید کرد: تیم استقلال برای رسیدن به موفقیت در این فصل کار خیلی سختی در پیش ندارد و فقط باید بدون اشتباه راهش را طی کند که در این صورت می تواند به قهرمانی هم برسد ولی باید در این راه مرتکب اشتباه نشود.

وی در ارتباط با حریف دیروز استقلال هم گفت: تیم کرجی بازی خوبی ارائه می کرد و مشخص شد که بی دلیل در صدر لیگ دسته دو قرار ندارد. بازی این تیم بالاتر از سطح یک تیم لیگ دویی بود و باید به فیروز کریمی و مربیان این تیم تبریک بگویم.

عبداللهی در پایان گفت: امیدوارم با حضور بازیکن مراکشی که جذب تیم شده ضعف تیم در خط هافبک به لحاظ تاکتیکی برطرف شود  بتوانیم با بازیسازی بهتری در دیدار های باقیمانده عمل کنیم. این را هم تأکید کنم که همه ما در استقلال یک هدف را دنبال می کنیم و من هم هر کمکی از دستم برای موفقیت تیم بربیاید انجام می دهم. من نماینده صدها پیشکسوت استقلال هستم که در این تیم کنار کادر فنی قرار گرفته ام و می خواهم که همه برای موفقیتش کمک کنند.

دیدگاه‌ها  
Mohammad
0 #1 Mohammad 1394-12-07 12:17
به امید موفقیییت
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار