امید نورافکن

امید نورافکن هافبک استقلال گفت: با وجود اینکه ممکن است تغییر پست آینده حرفه ایم را به خطر بیندازد هر جای زمین که نیاز باشد بازی می کنم و مشکلی ندارم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید نورافکن هافبک جوان استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، درباره شرایط استقلال، دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دیگر مسائل صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

* تلاش کردیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

ما در بازی آخر، امید ابراهیمی و روزبه چشمی را به دلیل محرومیت و سیدمجید حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و شرایط‌مان کمی فرق می‌کرد. باید به گونه‌ای بازی می‌کردیم که جای این سه بازیکن را پر کنیم. همه تلاش ما این بود که به‌عنوان تیم نخست از گروه‌مان صعود کنیم و در نهایت به هدف‌مان رسیدیم. در اینجا جا دارد از سیدرضا افتخاری و مدیران باشگاه تشکر کنم که شرایطی فراهم کردند تا چند روز زودتر به کویت برویم. هتل محل اقامت‌مان هم عالی بود و تمرینات محکمی را انجام دادیم.

در نیمه اول هم الهلال موقعیت داشت، هم ما و در نهایت با گل وریا غفوری به رختکن رفتیم. در نیم دوم نیز نمایش خوبی داشتیم و توانستیم برنده باشیم. در ابتدای بازی مدافع چپ بازی کردم، اما با مصدومیت فرشید باقری در پست هافبک دفاعی بازی کردم. خدا را شکر که توانستیم آن دسته از هوادارانی را که در کویت حضور داشتند، خوشحال کرده و نتیجه دلچسبی بگیریم. تیم الهلال هم با وجود اینکه با چهار پنج بازیکن ذخیره به میدان آمده بود، تیم یکدستی داشت. خوشحالم در گروه مرگ به‌عنوان تیم صدرنشین صعود کردیم.

* فعلاٌ به ذوب آهن فکر نمی کنیم

تا بازی  با ذوب آهن، زمان داریم. قلعه‌نویی مربی خود من بوده و مربی باهوشی است. او از الان برنامه‌ریزی خودش را کرده و استقلال را آنالیز می‌کند. ما هم بیکار نمی‌نشینیم و تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم. فعلاً بازی را برای خودمان حساس نمی‌کنیم و باید به دیدارهای پیش رو فکر کنیم.

* هر جای زمین نیاز باشد بازی می کنم و مشکلی ندارم

شرایط طوری بود که باقری مصدوم شد و من باید هافبک دفاعی بازی می‌کردم. به خاطر نیاز تیم چاره‌ای نبود و باید در پست دیگری بازی می‌کردم. قطعاً هر جایی که نیاز تیم باشد، بازی می‌کنم.

* بخاطر موفقیت استقلال از خوشی هایم می گذرم

موفقیت تیم مهم‌تر است. وقتی شرایط سخت می‌شود، کاری نمی‌توان کرد. من از همه خوشی‌هایم می‌گذرم و هر پستی بدهند نه در حد عالی، اما در حد توانم خواسته‌های مربی را پیاده می‌کنم.

امید نورافکن

* کار کردن با شفر فوق العاده است

چند ماه است با شفر کار می‌کنم و از قبل هم با کارلوس کی‌روش کار کرده بودم. من این جمله را سرلوحه کارم قرار می‌دهم که فقط و فقط طوری تمرین کنم که خودم را به شفر و کی‌روش نشان دهم. این مسئله انگیزه بزرگی برای من شده است. کار شفر از زمانی که آمده، برای همه مردم و ما بازیکنان مشخص شده است. کار شفر فوق‌العاده است و واقعاً از او چیزهای زیادی یاد می‌گیرم. کی‌روش هم که نیازی به تعریف من ندارد. من و همه بازیکنان تلاش می‌کنیم خودمان را به این مربی نشان دهیم. 

* بازی با ذوب آهن شخصیت تیمی استقلال و شفر را نشان می دهد

اگر منظورتان ماه اردیبهشت است که ما چنین شرایط سختی را در ماه اسفند هم داشتیم و آن ماه را به خوبی سپری کردیم. استقلال در هر پست یکی دو بازیکن خوب دارد و می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. الان روزهای پایانی سال است و بازیکنان خسته هستند. اردوها و سفرهای مختلف باعث شده از خانواده دور باشیم. با این شرایط، می‌خواهیم ماه اردیبهشت را به بهترین شکل بگذرانیم و به هواداران روحیه بدهیم. از همین حالا این مژده را به هواداران می‌دهیم که سال آینده، بهترین سال استقلال خواهد بود و هر بازی 100 هزار تماشاگر به استادیوم خواهند آمد. دیدار مقابل ذوب‌آهن یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما خواهد بود که می‌تواند شخصیت تیمی استقلال و شفر را نشان بدهد.

امید نورافکن

* هواداران بخاطر نبودن در ورزشگاه حسرت می خورند

با گرفتن نفرات خوب و حمایت هواداران قطعاً سال خوبی خواهیم داشت. با نوع بازی‌هایی که استقلال به نمایش می‌گذارد، هر هواداری نتواند به ورزشگاه بیاید، افسوس خواهد خورد که چرا در ورزشگاه نبوده است. شک نکنید سال بعد بازی‌هایی از استقلال می‌بینید که تماشاگران زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند. شما به بازی‌های اخیر ما نگاه کنید و ببینید تماشاگران چطور استقبال کرده‌اند.

* از شفر و دیگر مربیان بخاطر تبریک تولدم تشکر می کنم

باید از او، پسرش و دیگر مربیان تشکر کنم که عکس من را در صفحه شخصی‌شان گذاشتند و تولدم را تبریک گفتند. در تمرین، شفر شوخی‌هایی کرد که باعث خنده بازیکنان شد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار