ترکیب استقلال مقابل پیکان

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل پیکان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پیکان از هفته بیست و نهم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، مامه بابا تیام

شماتیک ترکیب استقلال مقابل پیکان

به گزارش استقلال نیوز، شفر در مقابل پیکان هم 2 بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. روزبه چشمی و فرشید باقری به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند.

* با توجه به اینکه رحمتی در فینال جام حذفی مقابل خونه به خونه دروازبان استقلال خواهد بود، به احتمال زیاد در دیدار مقابل سپاهان هم شفر از او درون دروازه استفاده خواهد کرد و بنابراین در دیدار مقابل پیکان، سید حسین حسینی آخرین حضورش درون دروازه آبی پوشان در این فصل را تجربه خواهد کرد و امیدواریم کلین شیت دیگری به ثبت برساند.

** در خط دفاعی باز هم زوج منتظری و سهرابیان در قلب دفاع استقلال قرار گرفتند. غفوری و نورافکن هم بک های راست و چپ آبی پوشان خواهند بود. وریا یکی از ارکان اصلی تیم شفر است و منتظر درخشش او مقابل پیکان خواهیم بود.

*** با حضور دوباره امید ابراهیمی در ترکیب استقلال، خیال شفر و هواداران از بابت میانه میدان راحت شد. سرور جپاروف کمی رو به جلوتر بازی خواهد کرد و داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی در دو جناح خط میانی بازی خواهند کرد. البته با توجه به نمایش قابل قبول شجاعیان در پست هافبک دفاعی مقابل الهلال، این احتمال می رود که او در میانه میدان به بازی گرفته شود و جپاروف متمایل به سمت راست خط میانی بازی کند.

**** اما در خط حمله شفر به طور همزمان به دو مهاجم قد بلند خود  بازی داده است. حضور قربانی و تیام در خط حمله نشانگر این است که شفر روی ضربات سر این دو بازیکن حساب ویژه ای باز کرده و در این دیدار باید منتظر ارسال توپ از کناره ها روی دروازه پیکان باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم‌های استقلال تهران و پیکان از ساعت 18:00 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اخباررسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار