دیدار استقلال و پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و پیکان با برتری یک بر صفر خودروسازان به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های استقلال تهران و پیکان در هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:00 امروز و زیر بارش باران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری یک گله شاگردان جلالی به پایان رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی است و تک گل پیکان را آرمان قاسمی در دقیقه 13 از روی یک ضربه کاشته تماشایی به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سرور جباروف، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و مامه تیام 

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، سجاد مشکل پور( امیر حسین صادقی 2+45)، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، محمد خدابنده لو، مهدی شیری، مهدی مومنی و فراز امامعلی

دقیقه 2: شوت علی قربانی از کنار دروازه پیکان به اوت رفت. 

دقیقه 11: ارسال حمودی از کنار دروازه استقلال به اوت رفت. بارش شدید باران در ورزشگاه آزادی هم آغاز شد.

دقیقه 13: آرمان قاسمی از روی یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه 15: ارسال تماشایی غفوری روی سر داریوش شجاعیان فرود آمد که ضربه سر شیرجه ای او از بالای دروازه خالی پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 17: چرخش و شوت تماشایی تیام از داخل محوطه جریمه پیکان به محل تلاقی تیرک عمودی و افقی دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 29: شوت جباروف از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه پیکان به اوت رفت.

دقیقه 33: میرکریمی با یک خطای خشن روی فرشید اسماعیلی باعث توقف بازی شد. در این لحظه بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند. میرکریمی از پیکان با منتظری از استقلال درگیر شد و داور بدون دادن کارت زرد به بازیکنان دو تیم دستور به ادامه بازی داد

دقیقه 34: تکل خشن سجاد مشکل پور روی پای تیام باعث سرنگونی مهاجم استقلال در روی نقطه کرنر شد که پای تیام سرنگون شده به صورت بازیکن پیکان خورد. در ادامه داور به تیام کارت زرد داد و از خطای خشن مدافع پیکان به راحتی گذشت!

دقیقه 37: .ضربه کرنر پیکان تبدیل به یک موقعیت گلزنی شد و ضربه سر مهاجم این تیم از داخل محوطه شش قدم را حسینی دفع کرد و در ادامه دروازبان جوان استقلال با رفلکس عالی بدنی خود در حالیکه روی زمین افتاده بود با یک جهش توپ را با پا از داخل محوطه جریمه دور کرد.

دقیقه 39: ارسال سهرابیان روی دروازه به علی قربانی رسید و ضربه قیچی برگردان ناقص مهاجم استقلال باعث شد که توپ از کنار دروازه پیکان به بیرون برود.

دقیقه 3+45: داور سوت پایان نیمه اول را به صدا در آورد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار