سیدرضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه کاملا عجیب و حاشیه ساز گفت: شفر، فرهاد مجیدی را با مدرک مربیگری می خواهد و تا آن زمان بحث حضور فرهاد در استقلال منتفی است!

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از پیروزی این تیم مقابل پیکان به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت که در ادامه می خوانید:

بازی مقابل پیکان و پیروزی استقلال

واقعیت این است حضور تیم ما در لیگ قهرمانان، بازیکنان را خسته کرده بود. حریفان ما امروز سرحال تر بازی کرده بودند. با مصدومیت هایی که داشتیم با تیم کامل مقابل پیکان نبودیم.

خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم اگر بچه‌های ما برگردند تیم بهتر هم می‌شود.تیم ما در این دیدار 10 نفره بود و فشار زیادی به ما وارد شد. اما بازیکنان تلاش کردند و جنگیدند. من این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. هدف ما هم فینال حذفی است و هم فینال لیگ قهرمانان آسیا. البته این را بگویم در بازی امروز پیکان از ما شناخت کافی داشت، ما را آنالیز کرده و همه راه‌ها را بسته بود، اما تکنیک برتر بازیکنان ما باعث شد تا بتوانیم در بازی امروز پیروز شویم.

شکایت مجتبی جباری و پرداختی به بازیکنان

در لیست ما به جز جباری بازیکنان دیگر هم هستند بقیه هم همان شرایط را دارند ما این موضوع را مدیریت می‌کنیم تا بدهی گذشته بازیکنان را پرداخت کنیم تا مشکلی برای باشگاه پیش نیاید. خوشبختانه امروز با بچه‌ها صحبت کردیم قرار است فردا 10 درصد پول بازیکنان را وایز کنیم تا 80 درصد کامل شود، بعد تلاش می‌کنیم تا بدهی‌ها را پرداخت کرده و باشگاه را نجات دهیم. تمام وقت من این شده که پول در بیاورم و به تیم و به بازیکنان خارجی بدهم آن هم با این شرایط ارزی وحشتناک.

این دو بازی که از طرف عمان و کویت به ما تحمیل شد، رقمی معادل 2 میلیارد تومان به باشگاه ما خسارت وارد کرد هم هزینه کردیم هم بلیت‌فروشی را از دست دادیم. حالا باید فدراسیون همت کند، پیگیری کند تا این خسارتی که به ما وارد شده برگردد.

بحث تمدید قرارداد شفر

او ماندنی است قرار است بخشی از هزینه شفر را به گردن اسپانسر بیندازیم تا مشکل او را حل کنیم تا شفر بماند.

مربیگری فرهاد مجیدی و نظر شفر

ما جلسه‌ای در منزل مصطفوی با فرهاد مجیدی داشتیم من واقعیت را به شما می‌گویم. من گفتم با شفر صحبت می‌کنم نظرم روی شما مثبت است تو بازیکن بزرگی در استقلال بودی و هواداران هم تو را دوست دارند، بیا در کنار تیم.با شفر هم صحبت کردم او گفت، فعلاً زود است اجازه دهید مجیدی دوره‌اش را بگذراند بعد با او صحبت می‌کنم.

جریمه حسن زمانی توسط AFC

جریمه ای که AFC برای عضو هیات مدیره در نظر گرفته را زمانی باید پرداخت کند، باشگاه هم این پول را پرداخت نمی‌کند.تقصیر این خبرنگار( اشاره به یک خبرنگار) است که همیشه با زمانی مصاحبه می‌گیرد من موافق نیستم،  خوشبختانه زمانی اخیراً کمتر صحبت می‌کند. صحبتی که او درباره داوری کرد جوی بود که همه در این باره صحبت می‌کردند. همه می‌گفتند اما از زمانی آتو گرفتند همه واقعیت را می‌دانند، خیلی‌ها می‌گفتند اگر داور آن پنالتی را نمی‌گرفت استقلال بازی را می‌برد اما اینکه یک مقام رسمی دیگر و متأسفانه رسانه آن را بزرگ می‌کند و به آن طرف می‌رود نتیجه این می‌شود که مدرک می‌گیرند.به عناوین مختلف دنبال بهانه می‌گردند تا ما را جریمه کنند. خوشبختانه امسال تماشاگران ما هیچ بهانه‌ای دست آنها ندادند از این طریق ورود کرده‌اند.

شکایت بازیکنان خارجی و پیشین استقلال

درباره وضعیت پروپیچ ما باید به دادگاه بین‌المللی ورزش و دادرسی فیفا شکایت کنیم دوباره درخواست تجدید نظر بدهیم و از آن طریق مسائل پیگیری شود.

اما  درباره شکایت نکونام و کاوه رضایی از استقلال فکر می‌کنم این هفته پول کاوه رضایی و همین طور بخشی از پول نکونام را پرداخت کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار