محمد نوری

پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: شفر استقلال را کاملاً متحول کرده است و تیم او در هر بازی با انگیزه بالا فقط برای برد به میدان می‌آید.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل پیکان در دیداری پرهیجان و تماشایی عنوان کرد که شفر نیمه مربیان را از مجید جلالی برد.

* نیمه نخست، خستگی و استرس..

در نیمه اول استقلال با استرس و خستگی بازی کرد، برتر از حریف هم بود، اما حریف هم تیم جوان، با انگیزه و دونده‌ای بود که می‌خواست خودش را در جدول بالا بکشد. روی یک غافلگیری‌ استقلال گل خورد. پیکان یک گل تماشایی زد و این ضربه غیرقابل مهار بود.

* نیمه دوم، وینفرید شفر و فوق ستاره ای به نام ابراهیمی..

در نیمه دوم که نیمه مربیان است، شفر وضعیت استقلال را تغییر داد و بازیکنان را از نظر روحی و روانی هم متحول کرد. به بازیکنان انرژی تزریق کرد. همه تیم‌ها اکنون مقابل استقلال با ترس بازی می‌کنند. امید ابراهیمی یک فوق ستاره بود، مقابل پیکان هم یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد، اما درحالی‌که روزبه چشمی را در خط هافبک نداشت و یک گل ارزشمند هم زد.

* گل دوم پیکان، سن بالا و اشتباه منتظری..

روی این گل پژمان منتظری مدیریت خوبی نداشت، به هر حال باید تعارف را کنار گذاشت، وقتی سن بازیکن بالا می‌رود کند می‌شود و بدن جواب نمی‌دهد. منتظری روی گل دوم پیکان مقصر بود و با مهاجم حریف به هوا نپرید.

* شفر، استقلال متحول شده و رویایی..

واقعاً باید به شفر یک مدال داد. او استقلال را کاملاً متحول کرده است. استقلال شفر در هر بازی برای برد به میدان می‌آید و انگیزه بسیار بالایی دارد. کارهای ترکیبی خوبی را هم در بازی استقلال مشاهده می‌کنیم. باید به هواداران استقلال، کادر فنی و بازیکنان به خاطر ایجاد چنین استقلال رویایی تبریک گفت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار