ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال این روزها انگیزه بالایی برای پیروزی برابر حریفانش را دارد و مطمئنم شفر  برنامه های خاصی را برای دیدارهای باقی مانده دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر،  در خصوص دیدارهای آتی استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، تیم های سقوط کرده به لیگ یک و تیم هایی که به لیگ برتر صعود خواهند کرد؛ صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدارهایی دشوار پیش روی استقلال

بازی های سختی پیش روی استقلال است. آنها باید این ۳ دیدار(برابر سپاهان، خونه به خونه و ذوب آهن) را مدیریت کنند تا بتوانند پیروز از زمین خارج شوند. البته استقلال این روزها انگیزه بالایی برای پیروزی برابر حریفانش را دارد و مطمئنم شفر و همکارانش برنامه های خاصی را برای این ۳ بازی تدارک دیده باشند.

* دیدار با سپاهان در آخرین دیدار لیگ برتر

شرایط ۳ دیدار با یکدیگر متفاوت است اما به نظر من بازی با سپاهان سخت تر از دیگر دیدارهاست، زیرا این تیم در لیگ برتر ماندنی شده و انگیزه خاصی ندارد، اما استقلال با ذوب آهن برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه رقابت حساسی دارد و این می تواند به بازیکنان استرس وارد کند اما در مجموع اعتقاد دارم با روند رو به رشدی که استقلال به دست آورده، می تواند در اصفهان این تیم را شکست دهد.

* دیدار با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا

بازی استقلال برابر ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بسیار حیاتی و مهم است. استقلال می تواند با توجه به اینکه در دیدار برگشت میزبان است، موقعیت بهتری برای صعود داشته باشد. یک مساوی در اصفهان و پیروزی در تهران با حمایت هواداران ضامن موفقیت استقلال خواهد بود و این تیم به دور بعد صعود خواهد کرد. این روزها استقلال از آمادگی بالایی برخوردار است و حتی زمانی هم که ۱۰ نفره می شود، آنقدر با قدرت مقابل حریف بازی می کند که در پایان پیروز میدان می شود.

* سقوط نفت تهران و سیاه جامگان مشهد به لیگ

از سقوط نفت تهران و سیاه جامگان مشهد به لیگ یک بسیار متاسفم. اعتقاد دارم حیف بود که این دو تیم لیگ برتر را ترک کردند. با توجه به اینکه گفته می شود پدیده هم نمی خواهد دیگر تیم داری کند، شاید سال آینده شاهد حضور تیمی از خراسان در لیگ برتر نباشیم که این بسیار تاسف بار است. البته نفت هم فقط اسمی از آن باقی مانده بود و هیچ شباهتی به نفت سال های پیش نداشت ولی باز هم علاقه مندان خاص خود را داشت ولی این تیم هم به دلیل سوء مدیریت با کمبود بودجه نتوانست در لیگ برتر دوام بیاورد و به لیگ یک سقوط کرد.

* تیم های صعود کننده به لیگ برتر 

امیدوارم تیم هایی که به لیگ برتر می آیند از هر لحاظ آمادگی داشته باشند و در اواسط لیگ مشکلات مالی و نبود امکانات باعث نشود که هدف اصلی خود را از دست داده و در پایان فصل هم دوباره سقوط کنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار