بهتاش فریبا

پیشکسوت تیم استقلال گفت: ابراهیمی فرمانده زمین است، هم تعصب خاصی دارد و هم حضورش در زمین همیشه برای استقلال تأثیرگذار بوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا  پیشکسوت استقلال  در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص عملکرد چند هفته ی اخیر تیم فوتبال استقلال صحبت‌هایی انجام داد. در ادامه متن این گفت وگو را می‌خوانید:

* وضعیت این روزهای استقلال؟

در هفته های اخیر استقلال نتایج درخشانی کسب کرده و تقریباً تمام حریفانش را شکست داده و این نشان می دهد که استقلال به بردن عادت کرده. با این که این تیم در مقابل پیکان ۱۰ نفره بود اما توانست در ثانیه های پایانی و با گل زیبای امید ابراهیمی که این روزها یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال ایران است به پیروزی برسد. امید ابراهیمی بازیکن بسیار بزرگی است. او هم فرمانده زمین است، هم تعصب خاصی دارد و هم حضورش در زمین همیشه برای استقلال تأثیرگذار بوده و امیدوارم بتواند در جام جهانی هم خوش درخشیده و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

* دیدار استقلال برابر سپاهان؟

متأسفانه زردپوشان اصفهانی، این روزها حال و روز خوشی ندارند و نتوانسته اند عملکرد قابل قبولی در لیگ داشته باشند. البته تغییرات کلی در سطح کادر فنی و بازیکنان باعث شد این تیم لیگ خوبی را نداشته باشد اما مطمئن هستم با جوانان آینده داری که این تیم در اختیار دارد می تواند سالهای آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و اعتقاد دارم استقلال جمعه می تواند با انگیزه بالایی که در تیمش وجود دارد و به بردن عادت کرده اند، سپاهان را شکست دهند.

* دیدار فینال جام حذفی استقلال برابر خونه به خونه بابل؟

قهرمانی جام حذفی از آن استقلال است و در این موضوع شک نکنید. این تیم می تواند پنجشنبه آینده جام را بالای سر برده، افتخاری دیگر برای استقلال کسب و مجدداً به لیگ قهرمانان راه پیدا کنند.

* دو دیدار رفت و برگشت استقلال برابر ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا؟

دو بازی بسیار سخت برای هر دو تیم وجود دارد؛ ذوب آهن و استقلال این روزها از آمادگی بالا برخوردارند. دو مربی کاربلد دارند و هر دو تلاش می کنند که بتوانند از این مرحله به سلامت عبور کرده و خود را آماده مرحله بعد کنند. ذوب آهن از چند بازیکن خوبی مثل حسینی سود می برد که نقش بسیار تأثیرگذاری در موفقیت های اخیر ذوب آهن داشته و با شناختی هم که قلعه نویی از استقلال دارد، باید شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم باشیم. البته استقلال هم این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و اگر بازیکن مصدوم نداشته باشد مطمئناً روز سختی برای ذوب آهن رقم خواهد زد و وجود دو تیم آماده باعث خواهد شد تا تمام علاقه مندان به فوتبال و خصوصاً طرفداران دو تیم شاهد یک بازی زیبا باشند.

* عملکرد شفر از زمان حضورش در استقلال؟

او زمانی به استقلال آمد که رفته رفته مصدومان این تیم همه به آمادگی رسیده بودند. متأسفانه زمان منصوریان این استقلال، بازیکنان مصدوم زیاد داشت و همین مسئله باعث شده بود آبی پوشان نتوانند در نتیجه گیری موفق باشند. البته نباید از تجربه شفر هم به سادگی بگذریم و اعتقاد دارم تیم او با گذشته تفاوت های بسیاری کرده و اگر مدیران استقلال می خواهند در آینده هم موفق باشند، باید هرچه زودتر قرارداد شفر را تمدید کرده تا او بتواند با آرامش بازیکنان مورد نظر را برای فصل آینده جذب کرده تا در لیگ هجدهم یک استقلال پرقدرت را شاهد باشیم.

* سقوط نفت تهران و سیاه جامگان مشهد به لیگ یک؟

در خصوص سیاه جامگان نمی توانم زیاد صحبت کنم چون بر این تیم اشراف ندارم اما اعتقاد دارم تغییر مدیریت و کادر فنی یکی از دلایل سقوط این تیم بود اما در مورد نفت باید بگویم هومن افاضلی از زمان حضورش در نفت، عملکرد خوبی داشت اما مشکلات این تیم ریشه دار و قدیمی آنقدر زیاد بود که نتوانست در لیگ برتر دوام بیاورد. تغییرات پی در پی مدیریتی و کادر فنی باعث شد که این تیم سردرگم باشد. البته مشکلات مالی، کمبود بودجه و تعجب از اینکه چرا شرکت نفت نخواست تیم داری کند همه اینها دلایلی برای سقوط تیم نفت به لیگ یک بود.

* صحبت پایانی؟

امیدوارم دو تیمی که هفته آینده از لیگ یک به لیگ برتر صعود می کنند، از پشتوانه مالی برخوردار باشند تا اینطور نباشد که هنوز به لیگ برتر نیامده به دلیل بی پولی و نبود امکانات مجددا به لیگ یک سقوط کنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار