ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل سپاهان از هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سپاهان از هفته سی ام و پایانی لیگ برتر لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی، مامه بابا تیام

ترکیب استقلال

به گزارش استقلال نیوز، به آخرین ایستگاه لیگ برتر فصل 1396/97 رسیدیم. ورزشگاه نقش جهان اصفهان می تواند پایانی خوش برای آبی های پایتخت در لیگ برتر باشد و امیدواریم با تمدید قرارداد شفر و تقویت بازیکنان، فصل آینده ازآن استقلال باشد.

* همانطور که پیش بینی می شد، به دلیل در پیش بودن فینال جام حذفی، مهدی رحمتی در این دیدار سنگربان استقلال شد تا با آمادگی بیشتر روز 13 اردیبهشت از دروازه آبی پوشان مقابل خونه به خونه محافظت کند.

** در خط دفاع مطابق چند بازی اخیر، در قلب خط دفاع زوج سهرابیان-منتظری بازی می کنند. البته در غیاب حسینی و چشمی، خط دفاعی استقلال بسیار آسیب پذیر و پر اشتباه کار کرده و در این دیدار هم احتمال اشتباه از مدافعان میانی زیاد است. در دو سمت خط دفاعی نورافکن و غفوری بازی می کنند. البته با توجه به اینکه حیدری هم در میدان حضور دارد؛ جابجایی زیادی بین او و وریا در سمت راست انجام خواهد شد.

*** در خط میانی، روزبه چشمی با رفع مصدومیت در پست هافبک دفاعی به بازی گرفته شد تا امید ابراهیمی با فراغ بال بیشتر در کارهای هجومی شرکت کند. سرور جپاروف به عنوان قلب خط میانی استقلال در این دیدار هم نقش موثری برای شفر ایفا خواهد کرد. در غیاب داریوش شجاعیان، شفر از حیدری استفاده کرده که همانطور که گفتیم، حیدری و غفوری جابجایی زیادی در سمت راست استقلال خواهند داشت. فرشید اسماعیلی هم که سابقه خوبی در گلزنی به سپاهان دارد امروز هم در سمت چپ خط میانی و هم در خط حمله خاضر خواهد شد و به شخصه امیدوارم او امروز برای ما گلزنی کند.

**** مامه بابا تیام در خط حمله استقلال، وحشت به دل رقبا می اندازد. هر چه او از دوران مصدومیت فاصله می گیرد، با آمادگی بیشتری در زمین مسابقه حاضر می شود.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت 17:00 امروز در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار